۵۲۲۳۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تصویر جدید از فیلم «نبرد سیاره میمون‌ها»

یکی از کنجاوی‌برانگیزترین فیلم‌های تابستان امسال، «نبرد سیاره میمون‌ها» است که کمپانی فاکس روی موفقیت آن در گیشه حساب ویژه‌ای باز کرده.

وب سایت مجله دنیای تصویر: یکی از کنجاوی‌برانگیزترین فیلم‌های تابستان امسال، «نبرد سیاره میمون‌ها» است که کمپانی فاکس روی موفقیت آن در گیشه حساب ویژه‌ای باز کرده.

ادعای مت ریوز مبنی بر نگاه به کلاسیک‌های بزرگ تاریخ سینما مانند «پل رودخانه کوای»، «بن هور»، «جوسی ولز یاغی» برای فیلم جدید «جنگ برای سیاره میمون‌ها» در ادامه‌ی این سری می‌تواند نوید بخش یک فیلم سینمایی با کلاس با درون‌مایه‌ی نوستالژی‌های کلاسیک برای مخاطبان ژانر علمی‌-تخیلی و پساآخرالزمانی است.

«ما "فرار بزرگ" نگاه کردیم. حماسه‌های کتاب مقدس را نگاه کردیم، چون من واقعاً احساس می‌کنم این فیلم باید جنبه‌هایی از حماسه‌های کتاب مقدس را در بر داشته باشد. ما "بن هور" و "ده فرمان" را تماشا کردیم. اما به هیچ وجه تصمیم ما بر این نبود که از هر کدام ذره‌ای در کار بچپانیم! بلکه وقتی شما خودتان را با احساساتی عمیق احاطه کنید، احساسات و ارتباط نزدیکی که عمیقاً شما را درگیر می‌کند، نا خودآگاه اثر مثبتی در کار نهایی شما می‌گذارد که کاملاً برای مخاطب ملموس است.»

در نگاه ریوز، ارتباط سزار و کلنل در فیلم تمی از جنس کلنل نیکلسون و کلونل سیتو در«پل رودخانه کوای» دارد.

«آن‌ها برای ما زمان می‌خرند، من و مارک نویسنده ابزاری که اکثر نویسنده‌های دیگر در اختیار ندارند را در اختیار داریم، ما از زندگی حرف می‌زنیم، از تاریخ و نوستالژی آثار کلاسیک!»

داستان «نبرد سیاره میمون‌ها» دو سال بعد از ماجراهای فیلم دوم اتفاق می‌افتد و دیگر خبری از شخصیت‌های انسانی فیلم‌‌های قبلی نیست. این بار رهبری انسان‌ها را کلنل با بازی وودی هرلسون بر عهده دارد، یک فرمانده نظامی که کمر بسته به نابودی میمون‌ها و تنها راه پیروزی را هم از میان برداشتن سزار می‌داند. «نبرد سیاره میمون‌ها» جولای (تیر ماه) در سینماهای جهان به روی پرده خواهد رفت و پیش‌بینی می‌شود که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال باشد.

اینترتینمنت ویکلی به تازگی تصویر جدیدی را هم از فیلم منتشر کرده است.
تصویر جدید از فیلم «نبرد سیاره میمون‌ها»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج