۵۲۲۴۹۲
۱ نظر
۵۱۱۴
۱ نظر
۵۱۱۴
پ

هیچ چیز مانع این زن بی دست و پا نمی شود

لیندسی هیلتون،۳۱ ساله هیچوقت اجازه نداده نداشتن دست و پا مانع دستیابی به رویاهای ورزشی اش شود.

برترین ها: لیندسی هیلتون،۳۱ ساله هیچوقت اجازه نداده نداشتن دست و پا مانع دستیابی به رویاهای ورزشی اش شود. او وقتی بچه بود اسکی، شنا و راگبی را یاد گرفت و تا به امروز هم این ورزش ها را ادامه داده است. لیندسی چند سال پیش کراس فیت یا آمادگی جسمانی چندگانه را کشف کرد و تصمیم گرفت این ورزش جدید را باوجود محدودیت هایی که با آن روبروست امتحان کند. او همیشه راهی برای کارهایی که می خواهد انجام دهد پیدا می کند.

لیندسی می گوید: «من نمی توانم در این حقیقت که دست و پا ندارم غرق شوم زیرا هیچ چیزی وجود ندارد که نتوانم نتیجه آن را تغییر دهم. من چالش و غلبه بر چالش را دوس دارم. این عجیب نیست که من به باشگاه می روم، هرکسی می تواند این کار را کند اگر بخواهد. وقتی چیز جدیدی را امتحان می کنید هرگز نمی دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد. من به یاد می آورم که بچه بودم و شما به من خیره می شدید یا سوالات زیادی می پرسیدید. مطمئنم که به نظر مردم منحصربفرد به نظر می رسیدم اما برای خودم عادی بود و این راهی بود که همیشه رفتم.»
او اکنون در بخش های تطبیقی و غیرتطبیقی کراس فیت و در مسابقات میامی شرکت می کند که ورزشکارانی از سراسر جهان در یک رویداد چهار روزه برای نشان دادن توانایی های آمادگی جسمانی خود جمع می شوند. او هرگز فکر نکرده که با دیگران فرق دارد و پدر و مادرش سعی کرده اند در هر مرحله از زندگی او را به چالش بکشند. لیندسی وقتی کوچک بود از دست و پای مصنوعی استفاده می کرد اما دیگر در کارهای روزانه از آن ها استفاده نمی کند، زیرا شروع کرد بدون آن ها کار کند و دید که خیلی از کارها را سریعتر و آسانتر می تواند انجام دهد و فقط به آن ها عادت کرده بوده است و اکنون بیشتر موقع رانندگی از آن ها استفاده می کند.
لیندسی ویدئوهایی از خود را منتشر می کند زیرا فکر می کند می تواند الهام بخش کسانی باشد که شرایط مشابه او دارند تا کار جدیدی را آغاز کنند و می گوید: «پیام اصلی که همیشه سعی می کند با مردم به اشتراک بگذارم این است که امتحان و تلاش کنید. نباید اجازه دهید ترس از ناشناخته ها مانع شما شود. فقط تلاش کنید، فقط تلاش!»
هیچ چیز مانع این زن بی دست و پا نمی شود
هیچ چیز مانع این زن بی دست و پا نمی شود
هیچ چیز مانع این زن بی دست و پا نمی شود
هیچ چیز مانع این زن بی دست و پا نمی شود
هیچ چیز مانع این زن بی دست و پا نمی شود
هیچ چیز مانع این زن بی دست و پا نمی شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مستوره

      احسنت بهش
      واقعا تلاشش قابل ستایشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج