۵۲۲۵۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

جاسوس آمریکایی ها در ايران كه بود؟ +عکس

كوروش احمدي جاسوس سرسپرده سازمان سيا پس از سال‌ها فعاليت معاندانه عليه نظام توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگير و به دار مجازات آويخته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: كوروش احمدي جاسوس سرسپرده سازمان سيا پس از سال‌ها فعاليت معاندانه عليه نظام توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگير و به دار مجازات آويخته شد.

سحرگاه دیروز يكشنبه (۲۹ ارديبهشت ماه) خبر اعدام دو جاسوس سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه در ايران از سوي دادستاني تهران اعلام شد و اين در حالي بود كه يكي از اين دو اعدامي به عنوان جاسوس ويژه سازمان سيا در كشورمان فعاليت مي‌كرد.

مروري بر فعاليت‌هاي معاندانه جاسوس سازمان سيا

«كوروش احمدي» يا همان جاسوس ويژه سازمان سيا كه صبح امروز به دار مجازات آويخته شد، از ابتداي دهه ۹۰ ميلادي همكاري خود را با اين سازمان اطلاعاتي و تروريستي آغاز كرد.

جاسوس آمریکایی ها در ايران كه بود؟ +عکس

تلاش وي براي افشاي اطلاعات مهم نظامي و ارائه آنها به همپيمانان آمريكايي اش با هدف تثبيت موقعيت خود در اين سازمان جاسوسي بود از همين جهت او به عنوان يكي از جاسوسان مهم سيا شناخته شد.

احمدي پس از تثبيت موقعيت خود در سازمان سيا طي سفرهاي متعدد به ايران تلاش هاي گسترده اي جهت كسب اطلاعات محرمانه كشورمان براي آمريكا‌يي‌ها كرد و در همين شرايط نيز از جذب و به كارگيري نيروهاي مختلف براي خود نيز غافل نبود.

جاسوس آمریکایی ها در ايران كه بود؟ +عکس

اين جاسوس سيا با تشكيل تيم جاسوسي و نفوذ در بخش‌هاي مختلف كشور فعاليت‌هاي معاندانه خود را ادامه مي‌داد و اقداماتي براي راه‌اندازي شبكه جاسوسي در كشور در خدمت به سيا داشت كه البته دوام چنداني نداشت.

جاسوس سيا در دام

با اوج گيري فعاليت‌هاي جاسوسي احمدي در كشورمان مسير تبادل اطلاعات و ارتباطي وي با اعضاي تيم جاسوسي اش شناسايي و اقدامات براندازانه وي ره گيري شد كه بالاخره با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات، اين جاسوس خودفروخته شناسايي و تيم معاند و سرسپرده به اربابان آمريكايي وي متلاشي شد.

جاسوس آمریکایی ها در ايران كه بود؟ +عکس

پس از دستگيري جاسوس سيا در ايران، بازجويي‌ها از وي آغاز و احمدي به تمامي فعاليت‌هاي خود اعتراف كرد، شبكه گسترده جاسوسي وي شناسايي و ارتباط اين جاسوس با سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه رو شد.

كوروش احمدي پس از طي مراحل قانوني به اعدام محكوم و با تاييد ديوان عالي كشور سحرگاه امروز يكشنبه (۲۹ ارديبهشت ماه) به دار مجازات آويخته شد.

جاسوس آمریکایی ها در ايران كه بود؟ +عکس

جزييات فعاليت‌هاي كوروش احمدي و شبكه جاسوسي گسترده وي به زودي از رسانه ملي به صورت مستند پخش خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به چه قيمتي كشورت رو ميفروختي ؟ها/

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج