۵۲۲۶۳۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

طنز؛ راه‌های افزایش اعضای کانال در تلگرام

شاهین قدیانی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

اضافه‌کردن ربات در گروه‌های مختلف: این شیوه به اندکی دانش فنی نیاز دارد. به‌عنوان مثال با مقداری کدنویسی لینکی را با عنوان «برای دیدن شماره تلفن زن دوم همسر خود این‌جا را کلیک کنید» در کانال قرار می‌دهید. کاربر که خون جلوی چشمانش را گرفته و فقط قصد سقط کردن آن ذلیل مرده را دارد روی لینک کلیک می‌کند. در این مرحله تله اصلی را قرار داده و می‌نویسید برای پیدا کردن شماره ابتدا باید در کانال ما عضو شوید. پس از عضو شدن فرد می‌نویسید شماره همسر دوم شوهر شما سه روز دیگر در این محل درج خواهد شد. تا سه روز دیگر هم کاربر مورد نظر یا شوهر خود را کشته، یا طلاق گرفته یا کل زن‌های همسایه و همکار همسرش را به بیمارستان فرستاده و انتظاراتش از این ربات به بوته فراموشی سپرده شده است.

حملات وب‌سایتی: در این شیوه شما سایتی با عناوین و خبرهای دروغ را ساخته و منتظر طعمه می‌شوید. پس از ورود کاربر به سایت به‌گونه‌ای لینک‌های کانال تلگرام خود را برای وی می‌فرستید که اگر گوشی خود را آتش هم بزند لینک کانال شما روی خاکسترها نقش ببندد و کاربر مجبور به عضویت در کانال شود.

تبلیغات نامربوط: در این شیوه یک خبر دروغ را به همراه لینک کانال خود منتشر می‌کنید. هر چقدر میزان خالی‌بندی خبر بیشتر باشد قدرت جذب مخاطب بیشتر است مثلا می‌نویسید: «فیلم دعوای جهانگیری و قالیباف بعد از مناظره روز جمعه، اسحاق چه کف گرگی‌ای میزنه!! شکلک متعجب، شکلک میمون خجالتی». بعد از ورود کاربر به کانال با مقدار متنابهی عکس از نیوشا طباطبائی سعی می‌کنید کاری کنید که خالی‌بندی‌تان شسته شود و برود.

خرید اعضا: این روزها مثل زمان قدیم که پشت در دستشویی را هم آگهی‌های تخلیه چاه پر کرده بود، سایت انتخاب واحد دانشگاه را هم که باز می‌کنید با پیامی مشابه این مواجه می‌شوید: «خرید تضمینی ممبر برای کانال، هر هزار عضو فقط ده هزار تومان، اعضا فعال و چست‌وچابک، برای کانال برادر خودم هم از همین اعضا برداشتم». البته بعد از خرید اعضا متوجه می‌شوید که یا متعلق به یک‌سری اکانت غیرفعال است یا اینکه همه اعضا اسامی چانگ و چونگ و چینگ دارند و چینی‌ها این تپه را هم فتح کرده و اکانت چینی قلابی بیرون داده‌اند.

پس چنانچه در اکانت خود متوجه شدید که در گروه‌ها و کانال‌هایی عضو هستید که در عمرتان اولین‌بار است که آن‌ها را می‌بینید؛ یا می‌خواستید کلیپ قتل مسی به دست رونالدو را ببینید یا تصاویر لو رفته از دعوای جهانگیری و قالیباف.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج