۵۲۳۰۷۱
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

«دروغگو پنداری» تاکتیک اصلاح طلبان است

دروغگو پنداری رقیب در بازی‌های انتخاباتی استراتژی کهنه و پوسیده‌ای است. این مساله ای است که توسط میر حسین موسوی در انتخابات ۸۸ دنبال می‌شد ودائما بر این نکته تاکید می‌کرد که کشور پر از دروغ شده است و دیگران سعی دارند با دروغ فضای جامعه را پر کنند.

محمد هادوی در صبح نو نوشت: دروغگو پنداری رقیب در بازی‌های انتخاباتی استراتژی کهنه و پوسیده‌ای است. این مساله ای است که توسط میر حسین موسوی در انتخابات ۸۸ دنبال می‌شد ودائما بر این نکته تاکید می‌کرد که کشور پر از دروغ شده است و دیگران سعی دارند با دروغ فضای جامعه را پر کنند. او با همین مساله فرار رو به جلوداشت و جریان انتخابات ۸۸ نشان داد که این روش بی خاصیتی که معمولاً مورد استفاده جریان اصلاحات و چپ درنظام ما قرارمی‌گیرد فایده‌ای بر آن مترتب نیست.
اما دولت یازدهم از ابتدای فعالیتش یکی از عناوینی که برای خود برگزیده بود، دولت راستگویان بود. دولت راستگویان مقوله‌ای بود که روحانی درکنار عناوینی چون دولت اعتدال و دولت امانتداران بر آن تاکید می‌کرد؛ اما امروز و در روزهای پایانی دولت یازدهم فضا متفاوت شده است.
روحانی در روز مناظره ادعاکرد به او تهمت دروغ زده شده است در حالی که محمدباقر قالیباف با ارائه سند در جلوی دوربین این استراتژی او را خنثی کرد. قریب به بیست روز قبل از مناظره نیز روحانی با زیر سؤال بردن ادعای وعده صدروزه سعی کرد تا به گونه‌ای دیگر، مطرح کنندگان این ادعا را دروغگو بپندارد درحالی که فیلم این صحبت‌ها در شبکه‌های مجازی پخش و این موضوع برملا شد. بماند که در روز مناظره از دروغ‌های دیگری چون سه برابر کردن یارانه کم درآمدها در طول چهار سال، تکمیل مسکن مهر، پرداخت وام مسکن با مبلغ بالا و بازپرداخت بلند مدت به جوانان، ۱۰ میلیون کردن وام ازدواج و... پرده برداری شد.
مقولاتی که ذکر شد بعضی مربوط به مصوبات مجلس و برخی مربوط به دولت‌های قبل بودکه به نام این دولت زده شد.پیش بینی می‌شود در مناظرات بعدی و روزهای آینده نیز بر این نکته تاکید شود که دیگران دروغگو هستند و دست اندرکاران دولت جزو راستگویان، ولی بایستی تاکید کرد که این روش کهنه دیگر جوابگو نیست. امروز مردم عملاً به وعده‌های پوچ دولت پی برده‌اند و نیازی نیست برای ماله کشیدن بر آن دیگران را دروغگو پنداشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فقط خدا

      من هم موافقم دمت گرم درود بر قالیباف

    • بدون نام

      الحق والانصاف که واقعیت رو گفتید،ممنون

    • کلید

      آفرین وجدانا واقعیت و گفتید

    • بدون نام

      درود بر روحانی رای ما فقط روحانی

    • بدون نام

      دروغ پندار شما اصولگریان ورئیستان قالیباف وسردسته تان احمدی نژاد هست عزیزم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج