جاباما
۵۲۳۰۸۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فیلم تازه خالق «فارست گامپ» مقابل دوربین

کمپانی یونیورسال تاریخ اکران فیلم تازه‌ی رابرت زمکیس، با بازی استیون کارل را که در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد اعلام کرد.

وب سایت فیلم نت نیوز: کمپانی یونیورسال تاریخ اکران فیلم تازه‌ی رابرت زمکیس، با بازی استیون کارل را که در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد اعلام کرد.
فیلم تازه خالق «فارست گامپ» مقابل دوربین

فیلم آخر رابرت زمکیس که هنوز نام مشخصی ندارد برگرفته از مستند مارونکال محصول ۲۰۱۰ آمریکاست و فیلمبرداری آن قرار است در پاییز سال جاری میلادی آغاز شود.

این مستند روایت داستان زندگی مردی به نام مارک هوگنکمپ است که در سال ۲۰۰۰ توسط پنج نفر به سختی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و به مدت ۹ روز به کما می رود و ۴۰ روز در بیمارستان بستری می‌شود. در نهایت چیز زیادی از زندگی گذشته‌اش به خاطر ندارد. بعد از آن که دیگر هیچ کسی نمی‌تواند او را درمان کند، مارک به خانه‌اش بر‌می‌گردد و در حیاط پشتی، مدلی از شهری خیالی در بلژیک و در خلال جنگ جهانی دوم به نام مارونکال را می‌سازد. شهری که نامش ترکیبی از سه نام «مارک، وندی و کالین» است. مارک شهر را با عروسک‌هایی نمادین از خودش، اطرافیانش و کسانی که به او حمله کرده اند پر می‌کند و شروع به روایت داستانی برای خودش می‌کند. تا این که خبر این موضوع به گالری هنر نیویورک و رسانه‌های جمعی می‌رسد.

استیون کارل صداپیشه‌ی انیمیشن من نفرت‌انگیز در این فیلم قرار است نقش اصلی فیلم را بازی کند که برای رهایی از یک فاجعه به دنیای خیالی خودش پناه می‌برد.

رابرت زمکیس کارگردان ۶۴ ساله‌ی آمریکایی به همراه کارولین تامپسون این فیلم‌نامه را نوشته و خودش در کنار یک تیم، تهیه‌کنندگی فیلم را هم بر عهده دارد.

فارست گامپ، سه گانه بازگشت به آینده، دورافتاده و انیمیشن‌های قطار سریع السیر قطبی از مشهور‌ترین ساخته‌های رابرت رمکیس هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج