۵۲۳۳۰۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

طنز؛ تولید برق از تجربیات میرسلیم در نجات غریق

بعد از اینکه آقای قالیباف گفتند شهرداری تهران از زباله‌ها برق تولید می‌کند، ما متوجه شدیم که پس حتما آن قضیه گوسفندی که سیگار می‌کشد و کفتری که ویولن می‌زند هم باید حقیقت داشته باشد.

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

بعد از اینکه آقای قالیباف گفتند شهرداری تهران از زباله‌ها برق تولید می‌کند، ما متوجه شدیم که پس حتما آن قضیه گوسفندی که سیگار می‌کشد و کفتری که ویولن می‌زند هم باید حقیقت داشته باشد. چون الان یک هفته است که زباله‌ها را کسی از دم در خانه‌مان برنداشته و شهرداری احتمالا دارد «برق در محل» تولید می‌کند. تنها نقطه ضعفش هم این است که یک مقدار بو می‌دهد. همچنین کاملا آگاه شدیم و فهمیدیم که دولت تا امروز بیخودی پول مردم را هدر می‌داده و سد می‌زده و برای نیروگاه‌های آبی و گازی هزینه می‌کرده، در حالی که می‌شود با گوش پاک‌کن و پوشک بچه هم برق تولید کرد.

اما بشنوید از ژاپنی‌ها که بعد از این صحبت آقای قالیباف فهمیدند چقدر از تکنولوژی عقبند و این همه سال که مرحوم سهراب می‌گفته «صنام چه کم از سونی و پاناسونیک دارد؟» بیخود نمی‌گفته. به همین دلیل شروع به تحقیقات روی نامزدهای ریاست‌جمهوری ایران کردند که از آن‌ها برق تولید کنند. اول می‌خواستند از عطسه‌های ایشان که به‌نظر می‌رسید باعث زلزله پنج ریشتر به بالا شود برق بگیرند، ولی دیدند که آپشن بهتری یعنی قدرت تخریب بالا دارد. ژاپنی‌ها با مطالعه روی صحبت‌های جهانگیری در مناظره اول اعلام کردند می‌توانند در مناظره بعدی 150 مگاوات برق تولید کنند که تا مدت‌ها از مصرف سوخت بی‌نیازشان می‌کند.

سپس به سراغ آقای روحانی رفتند و دیدند ایشان به قدری عرق می‌کند که سه تا نیروگاه برق-آبی را همزمان می‌تواند تامین کند.

اصلا همین شدت عرق کردن بود که باعث شد آقای میرسلیم بگوید: «من از تجربیاتم در فدراسیون نجات غریق استفاده خواهم کرد»؛ چون احتمال می‌داد فضای استودیوی مناظره‌ها تا پیش از پایان مناظره سوم به آکواریوم تبدیل شود. ژاپنی‌ها از همین حرف آقای میرسلیم هم برق تولید کردند اما با پاتک میرسلیم مواجه شدند و میرسلیم از چرخه تولید آن‌ها 12 سوال طراحی کرد. ژاپنی‌ها هم بیکار ننشستند و از سوالات برق تولید کردند و این چرخه تا ابد ادامه خواهد یافت.

ژاپنی‌ها سپس به آرامی سراغ هاشمی‌طبا رفتند، مبادا چینی نازک تنهایی‌اش ترک بردارد؛ البته دلیل اصلی‌اش این بود که نمی‌خواستند هاشمی‌طبا از خواب بپرد تا بتوانند از خروپف کردنش برق بگیرند. اما متاسفانه در همین لحظه قالیباف باز هم یک وعده جدید را فریاد زد که روند تولید را متوقف کرد.

قالیباف این‌بار ادعا کرد یارانه را به 150 هزار تومان می‌رساند و ادامه داد: «دیگه چی کار کنم بهم رای بدین؟». این حرف گوش کارشناسان ژاپنی را تیز کرد و آن‌ها با یک حساب سرانگشتی دریافتند که قالیباف تا الان به اندازه بودجه سالانه قاره آفریقا وعده پولی به مردم داده و اگر واقعا بخواهد به آن‌ها عمل کند، یک بیکار از ريیس بانک مرکزی بیشتر پول خواهد گرفت! بنابراین آن‌ها هم یاد گرفتند وعده تولید برق بدهند و از قالیباف عبور کردند و برگشتند کشورشان که به مردم وعده بدهند.

گفتنی است ژاپنی‌ها هرچقدر سعی کردند واکنشی از رئیسی ببینند که از آن برق تولید کنند، موفق نشدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      :)))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج