۵۲۳۳۵۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

طنز؛ دستی بزنو گردش تقدیر بگردان باقر

واقعا شما به دولت آقای روحانی که خودش بارها و بارها اذعان کرده «نداریم، نمی‌شود، نمی‌توانیم»، رای میدید؟ حالا درسته خودش اینا رو نگفته بلکه رقیب سرسخت و زخم خورده‌اش گفته، ولی دلیل نمیشه. اصلا ما خودمون رفتیم از آقای قالیباف....

زهرا ساروخانی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

واقعا شما به دولت آقای روحانی که خودش بارها و بارها اذعان کرده «نداریم، نمی‌شود، نمی‌توانیم»، رای میدید؟ حالا درسته خودش اینا رو نگفته بلکه رقیب سرسخت و زخم خورده‌اش گفته، ولی دلیل نمیشه. اصلا ما خودمون رفتیم از آقای قالیباف پرسیدیم که بالاغیرتا آقای روحانی کی و کجا این حرف رو زده؟ که آقای قالیباف سند بسیار موثقی رو کرد و گفت: خودش به من گفت، در گوش من گفت. و اینگونه بود که ما قانع شدیم. حال به بیان چند مورد در باب چرایی رای ندادن به آقای روحانی می‌پردازیم:

1- آقای قالیباف از ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مردم گفته به نحوی که هر آن ممکنه رییس دولت مردم، آنکه «دارد، می‌شود، می‌تواند»، در منزل شما رو بزنه و یک ارتباط فیس تو فیس با شما برقرار کنه. پس لطفا اونایی که رکابی سفید سرشار از لکه‌های زرد و پیژامه زرنگی پوشیدن در دولت بعد در منزل رو باز نکنن، مرسی، اَه. اما رییس دولت تدبیر و امید چی؟ اصلا از تو برج چهار درصدیش بیرون نمیاد. اگر هم یه دلسوزی که هر آن ممکنه اسمش باقر باشه، بیاد بهش بگه مَرد، پاشو برو دو تا فیس تو فیس بزن، بلافاصله میگه: حوصله نداریم، شرایط جورنمی‌شود، خواب‌مان مي‌آید، نمی‌توانیم.

3- خود دولت آقای روحانی بارها از طرق مختلف اذعان کرده که دولت او، دولت تنبلان، تن پروران، بیکاران، علافان، زنجیر چرخانان، سر کوچه یه پا رو زمین یه پا به دیواران است. اما دولت آقای قالیباف، دولتی است که هر روز لک‌لک‌ها شغل‌هایی با حقوق پنج میلیون به بالا به منزل شما می‌آورند. پس گزاف نیست اگر بگوییم دولت بعدی، دولت سرِکاران، پنج صبح بیداران، و شب‌ها خسته و کوفته اما با انگیزه به منزل روندگان خواهد بود.

5- در امر خانواده نیز، دولت فعلی بارها و بارها و بارها اعلام کرده که دولت او، دولت طلاق گیرندگان، زندگی پاچیدگان، سیگار گردانندگان، مواد دودکنندگان و خیانت‌پیشگان است. اما مناظره‌ها نشان داد که دولت قالیباف، دولت وصلت‌کنندگان، عشق و صفا و بوس‌دهندگان، فقط آب‌معدنی‌ خورندگان، نه به آسانسور گویندگان و پدر و پسر خوب با هم خلوت‌کردندگان خواهد بود.

7. از قدیم گفتن حرف راست رو از بچه بشنو. بچه شما داره زیر لب زمزمه میکنه: رای مامان و بابا قالیباف قالیباف؛ و همزمان پوشکش رو از این سو به اون سو تاب میده، اون وقت شما هشتگ میزنی تا۱۴۰۰بافلاني؟ واقعا خجالت نمی‌کشی؟ آقای قالیباف به طرق مختلف نشون داده دوستدار جنین و نوزاد، نوپا و نوباوه، کودک و خردسال، نوجوان و نابالغ است. در انتها بنده به نمایندگی از دولت مردم، این وعده رو به کودکان میدم که در دولت بعدی، هیچ لولویی از داخل کمد بیرون نمیاد تا مهم‌ترین اموال و دارایی شما را با خودش به تاراج ببره. پس همه با هم: دوست خوب بچه‌ها، قالیباف، قالیباف...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمّد

      پاچیدگان نه ... پاشیدگان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج