۵۲۳۴۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شیائومی Mi Note ۳ در راه است

اولین فروش سریع Mi۶ شیائومی موجب شد تا این پرچمدار در مدت زمان کوتاهی به فروش برسد. در حالی که شایعاتی پیرامون Mi۶ Plus منتشر شد اما به نظر می‌رسد قرار نیست چنین نسخه‌ای در کار باشد.

وب سایت کلیک: اولین فروش سریع Mi۶ شیائومی موجب شد تا این پرچمدار در مدت زمان کوتاهی به فروش برسد. در حالی که شایعاتی پیرامون Mi۶ Plus منتشر شد اما به نظر می‌رسد قرار نیست چنین نسخه‌ای در کار باشد.


شیائومی Mi Note 3 در راه است

حال گزارشی می‌گوید بزودی باید شاهد معرفی فبلت Mi Note 3 باشیم. Mi Note 3 قرار است با پردازنده ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۸۳۵ معرفی شده و روانه بازار شود. البته گفته شده Mi Note ۳ همان Mi6 Plus بوده که تغییر نام پیدا کرده است.

از ویژگی‌های سخت‌افزاری آن باید به صفحه‌نمایش QHD AMOLED اشاره کرده که وضوح بالایی را به نمایش می‌گذارد. به گزارش MyDrivers، تلفن هوشمند Mi Note 3 در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ از راه می‌رسد و Mi MIX 2 نیز در سه ماهه پایانی سال جاری عرضه می‌شود. گذشته از پردازنده، تلفن هوشمند دارای باتری ۴۰۷۰ میلی‌آمپری بوده و از صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی برخوردار است. بنابراین چنین مشخصه‌هایی آن را به پرچمدار بزرگ تبدیل می‌کند که با مقاومت بالا و ظرفیت باتری بالا می‌تواند قابل توجه باشد.

شرکت کوالکام اخیرا پردازنده جدید اسنپدراگون ۸۳۵ را به عنوان یک چیپ رده بالا معرفی کرد. این نسخه در حقیقت یک مدل رده بالاتر از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ سال ۲۰۱۶ محسوب می‌شود. البته شیائومی خود پردازنده اختصاصی را با نام Surge S1 معرفی کرده که تحت فرآیند ۲۸ نانومتری توسعه پیدا کرده است. اما این در حالی بوده که اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ تحت فرآیند ۱۰ نانومتری به تولید رسیدند و عملکرد بالاتری می‌توانند از خود نشان دهند.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکتی چینی در آینده نزدیک فبلت مورد اشاره و شایعه شده را معرفی کند. محصولی که انتظار می‌رود به رقیب سرسختی برای دیگر پرچمداران شیائومی تبدیل خواهد شد.

از این رو نباید آن را گوشی هوشمند معمولی دانست که به عنوان فبلت معرفی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج