۵۲۳۷۲۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تداوم وعده های نامزدها همراه با انتقاد از رقبا

«اصولگرایی فقط جمنا نیست، بیرون از جمنا هم بسیاری از اصولگرایان هستند که رأی بسیار دارند و امروز در اینجا برای حمایت از حسن روحانی جمع شده‌اند.» این جملات، بخشی از سخنان بهروز نعمتی نماینده اصولگرای تهران در افتتاحیه ستاد حامیان اصولگرای حسن روحانی بود.

روزنامه ایران: «اصولگرایی فقط جمنا نیست، بیرون از جمنا هم بسیاری از اصولگرایان هستند که رأی بسیار دارند و امروز در اینجا برای حمایت از حسن روحانی جمع شده‌اند.» این جملات، بخشی از سخنان بهروز نعمتی نماینده اصولگرای تهران در افتتاحیه ستاد حامیان اصولگرای حسن روحانی بود.
ستادی که روز گذشته با حضور نمایندگان اصولگرای مجلس، چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی و محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی افتتاح شد. به گزارش ایرنا نعمتی در این مراسم با بیان این که«ما بسرعت و ضرب الاجل و در مدت ٢٤ ساعت ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی را راه‌اندازی کردیم» ادامه داد: ما به‌دنبال اثر بخشی این ستاد هستیم . در رأس هرم اداری ستاد، شورای سیاستگذاری قرار دارد و سپس شورای مشورتی راهبردی فعال است ‌که شامل نمایندگان ادوار و اقشار مختلف می‌شود. وی همچنین در خصوص ساختار و تشکیلات و تقسیم‌بندی سازمانی ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی گفت: کشور را به ۸ منطقه تقسیم کردیم که ۳۲ استان را پوشش می‌دهد، ۱۶کمیته تشکیل داده‌ایم و برای ستاد ۵معاونت نیز در نظر گرفته‌ایم.
نعمتی با اشاره به اینکه در کنار این ستادها یک ستاد مردمی هم تشکیل داده‌ایم گفت: ستادهای مردمی از روز سه‌شنبه در سراسر کشور فعال خواهند شد و همچنین سایتی را نیز به نام اصولگرایان معتدل راه‌اندازی کرده‌ایم.
محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی هم با بیان اینکه «خیلی خوشحال شدم رنگین‌کمان حامیان روحانی از اقوام،مذاهب و گویش‌های گوناگون و جناح‌های مختلف تکمیل شد» ادامه داد: معتدلان همه گروه‌ها مورد ستایش ما هستند؛ از ناطق نوری و علی لاریجانی که ما را در این زمینه کمک کردند تشکر می‌کنیم که ظرفیت خود را در اختیار تفکر اعتدال قرارمی‌دهند تا این راه را که با فکر آیت‌الله هاشمی شروع شد، ادامه دهیم و نگذاریم روند رشد کشور و اجرای عدالت که علت موجبه انقلاب است با افراط و تفریط لطمه بخورد. وی با اشاره به تغییر وضعیت کشور از سال ۹۲ به بعد تصریح کرد:در این مدت انواع شاخص‌های کلان و خرد تغییر کرد و بهبود یافت امنیت تغییر کرد و دیگر شاهد ترور‌هایی که قبلاً شد نیستیم .
با تلاش دولت از زیر فصل هفتم شورای امنیت بیرون آمدیم در همین شرایط رشد اقتصادی منفی را مثبت کردیم.شرایط آب و بهداشت را بهبود دادیم تولید نفت خام را افزایش دادیم به جایگاه خود رسیدیم و کشور را از بنزین یورو چهار بی‌نیاز کردیم ۱۵۰۰۰میلیارد تومان گندم از کشاورزان خرید کردیم،به بازار ثبات دادیم و همه اینها به خاطر تصمیم مردم در سال ۹۲ بود. وی ادامه داد:اصلاح‌طلب و اصولگرایان معتدل با هم این کارها را کردند امیدوارم به برکت این ایام برکات به جمع ما نازل شود.
رئیسی: آمار بیکاری تحصیلکرده‌ها ۴۰ درصد است
سید ابراهیم رئیسی گفت: با ایجاد شغل و مسکن می‌توان مشکل ازدواج جوانان را حل کرد. به گزارش ایلنا، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم ایران» با بیان اینکه رأی مردم در کشور ما رأی تشریفاتی نیست بلکه واقعی است، گفت: آنچه مرا به حضور در انتخابات واداشت، مشکلات مردم و دغدغه دغدغه‌مندان است. مردم نیازمند کسی هستند که تجربه مدیریتی داشته باشد و دور از گروه‌بندی‌های سیاسی پا به عرصه انتخابات بگذارد. او ادامه داد: دیدن وضعیت محرومیت محرومان، بیکاری بیکاران برای ما سخت است و باوجود تلاش همه دولت‌ها با وضعی مواجه هستیم که برای هیچ کس قابل تحمل نیست و باید تحولی ایجاد شود. گام اول باید تحول در مدیریت اجرایی کشور اتفاق بیفتد.
تولیت آستان قدس رضوی به برخی محرومیت‌ها در روستاها و حاشیه برخی شهرها اشاره کرد و گفت: برخی درآمدشان همین یارانه مردم و سازمان‌های حمایتی است. آمار رسمی ما درباره بیکاری ۱۲ درصد است اما وقتی این آمار را درباره تحصیلکرده‌ها و جوان‌ها جویا می‌شویم، این آمار به ۴۰ و ۲۹ درصد می‌رسد. این بیکاری چگونه قابل حل است؟ رئیسی با طرح این پرسش که آیا سرنوشت مردم همین است یا می‌توان آن را تغییر داد، اظهار کرد: ما معتقدیم کشور ما منابع و ثروت کم ندارد. می‌توان با ذخایری که وجود دارد و کم هم نیست وضع محرومان را متفاوت کرد که فقر مطلق نداشته باشیم. افزایش یارانه می‌تواند وضع دهک‌های پایین را تا سه برابر تغییر دهد. مشکل مسکن می‌تواند حل شود و با بیمه مشکلات‌‌شان را کاهش داد، وضعیت بیکاری می‌توانداز این شرایط بیرون آید.
این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: از برنامه‌های ششم توسعه کاهش بیکاری به ۸ درصد است. این امر امکان ندارد مگر با ایجاد یک میلیون شغل در سال که به نظرم امکانپذیر است. تولید مسکن انبوه بسیاری از صنایع را فعال می‌کند. چرا مسکن مهر مورد بی‌مهری قرار گرفت؟ اگر مشکلاتی داشت می‌توانست حل شود. ما قول می‌دهیم در سال اول کاری مسکن مهر را آماده کنیم و تحویل دهیم. او با بیان اینکه می‌توان از فضای مجازی شغل ایجاد کرد، گفت: با ایجاد شغل در فضای مجازی می‌توان از این فضا استفاده کرد. در حال حاضر نیز در دنیا بسیاری از کشورها از این فضا در جهت ایجاد شغل استفاده می‌کنند و در کشور ما نیز این ظرفیت‌ها وجود دارد.
رئیسی افزود: می‌توان تلاش کرد کشور را از بحران بیکاری و فقر مطلق نجات داد و وضعیت بهتری را برای مردم ایجاد کرد. رکود قفلی است که باید با کلید حضور مردم باز شود. حضور مردم می‌تواند خیلی از عرصه‌ها را برای ما پررونق کند و گره‌ها را بگشاید، ما نام دولت را با عنوان کار گذاشتیم که برای همه شغل ایجاد شود و کرامت نام نهادیم که یک زندگی با کرامت و در شأن محرومان برایشان ایجاد کنیم.
هاشمی طبا‌: وعده‌هایی که داده می‌شود اگر دروغ نباشند، غیرعملی‌اند
سید مصطفی هاشمی‌طبا در توئیتی نوشت: قانون بانکداری اسلامی که خواسته‌اند پوسته‌ای اسلامی بر پدیده نوین بانکداری بکشند، موجب اشکالات عدیده شده است. به گزارش ایسنا، این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی دیگر نوشت: پرداخت‌های مختلف دولت از جیب مردم است. این وعده‌هایی که داده می‌شود اگر دروغ نباشند، غیرعملی‌اند. محدوده توانایی دولت مشخص است.
میرسلیم: دولت نباید مانع تولیدکنندگان شود
مصطفی میرسلیم، نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: مشکلات در حوزه اقتصاد و تولید، به خاطر نبود مدیریت است. به گزارش ایسنا، وی روز گذشته با سفر به استان قم ضمن بازدید از مجتمع صنعتی شکوهیه شهر قم در جمع کارگران این مجتمع اظهار کرد: ما امروز چیزی برای پیشرفت کم نداریم و اگر مشکلی در حوزه اقتصاد و تولید پیدا کردیم، به خاطر نبود مدیریت است. وقتی جایی سرمایه‌گذاری شده است و استعدادهایی مشغول فعالیت هستند، دولت نباید مانعی برای آن ایجاد کند. نامزد حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه امروز معنا ندارد مهندس و کارگر مهاجرت کند و به پیشرفت صنایع خارجی‌ها کمک کند، خاطرنشان کرد: قابلیت‌ها و امکانات خدادادی ما اصلاً قابل مقایسه با کشورهای اطراف‌مان نیست. ما در کشورمان نیروی انسانی خوبی داریم ولی متأسفانه شاهد این هستیم که کالای ترکیه‌ای از مرز بازرگان وارد کشور می‌شود؛ این جز سوء مدیریت چیز دیگری نیست. میرسلیم با بیان اینکه ما باید به گونه‌ای تولید و صنایع را مدیریت کنیم که هیچ تحریمی نتواند ما را تهدید کند، افزود: ما می‌توانیم با مدیریت صحیح، هم نیاز داخلی را تأمین کنیم و هم صادرات داشته باشیم.

او در حاشیه این مراسم در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا درست است که شما به آیت‌الله موحدی کرمانی قول داده‌اید که به نفع جمنا کناره‌گیری کنید؟ افزود: من چنین قولی نداده و مردم را هم مسخره نکرده‌ام و تا آخر ایستاده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج