۵۲۳۸۱۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مشخصات گوشی HTC U۱۱ لو رفت

این گوشی قرار است با پردازند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ کوالکام به همراه ۶ گیگابایت رم عرضه شود. البته از آن جا که تصویر مربوط به نسخه ۱۲۸ گیگابایتی است بعید نیست نسخه‌ای ۶۴ گیگابایتی با ۴ گیگابایت رم نیز به بازار عرضه شود.

وب سایت فارنت: منتظریم تا اچ‌تی‌سی سرانجام ۲۶ اردیبهشت‌ماه پرچم‌دار جدید خود را رونمایی کند. به تازگی تصویر روی جعبه این گوشی به همراه مشخصات آن به بیرون درز کرده است.
مشخصات گوشی HTC U11 لو رفت

HTC U Ultra خواندید نمی‌توان این گوشی را پرچم‌داری شایسته برای رقابت با گلکسی اس ۸ یا جی ۶ ال‌جی نامید. اچ‌تی‌سی اما برنامه‌های جدیدی در سر دارد و پرچم‌دار جدیدش که احتمالاً با نام HTC U ۱۱ عرضه خواهد شد می‌تواند توجهات بیشتری را به خود جلب کند. حالا با درز تصویری که قرار است پشت جعبه این گوشی چاپ شود می‌توانیم نگاهی کامل به مشخصات U ۱۱ داشته باشیم.

این گوشی قرار است با پردازند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ کوالکام به همراه ۶ گیگابایت رم عرضه شود. البته از آن جا که تصویر مربوط به نسخه ۱۲۸ گیگابایتی است بعید نیست نسخه‌ای ۶۴ گیگابایتی با ۴ گیگابایت رم نیز به بازار عرضه شود. به هر حال صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح QHD و پوشش گوریلا گلس ۵، فناوری Edge Sense برای حساس کردن لبه‌های گوشی به لمس و فشار و البته دوربین‌های ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی از مشخصات اصلی این گوشی هستند. ظاهراً دوربین اصلی نسل سوم فناوری اولتراپیکسل اچ‌تی‌سی را با فوکوس فوق سریع، لرزش‌گیر اپتیکال و دیافراگم f/۱.۷ به همراه خواهد داشت و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز با دیافراگم f/۲.۰ باز هم بدون لرزش‌گیر اپتیکال حضور خواهد داشت. اچ‌تی‌سی سرانجام مقاومت دربرابر آب و گردوغبار را با استاندارد IP۵۷ نه به اندازه رقبا (IP۶۸) به این گوشی آورده که پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود.
مشخصات گوشی HTC U11 لو رفت

از نظر صوتی این گوشی با ایرفون‌های USonic اچ‌تی‌سی با نویز کنسلینگ فعال عرضه شده و به فناوری‌های BoomSound و ضبط صدای سه‌بعدی و شاید یک آمپلی‌فایر داخلی مجهز باشد. از جمله سایر مشخصات این گوشی می‌توان به درگاه دو سیم‌کارت، درگاه کارت‌ حافظه با پشتیبانی تا ۲ ترابایت، شارژ سریع ۳ کوالکام، وای‌فای ac، و NFC اشاره کرد.

همان‌طور که گفتیم U ۱۱ احتمالاً ۲۶ اردیبهشت‌ماه در مراسمی ویژه معرفی خواهد شد اما در مورد قیمت و زمان عرضه آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج