جاباما
۵۲۳۹۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وزارت بهداشت: آنفلوانزای پرندگان واگیردار نیست

معاون مرکز بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت گفت: آنفلوانزای پرندگان، قابل انتقال به انسان نیست و تاکنون خبری مبنی بر شیوع آن در افراد وجود نداشته است.

خبرگزاری میزان: معاون مرکز بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت گفت: آنفلوانزای پرندگان، قابل انتقال به انسان نیست و تاکنون خبری مبنی بر شیوع آن در افراد وجود نداشته است.

محمود نبوی در خصوص شیوع آنفلوآنزای پرندگان در کشور گفت: بیماری آنفلوآنزای پرندگان از نوع H۵N۱ به انسان منتقل نمی‌شود و یک بیماری واگیردار در پرندگان است که منجر به تلف شدن آن‌ها می‌شود و شیوع این نوع بیماری‌ها بیشتر در مرغداری‌ها اتفاق می‌افتد.

وی افزود: اقدامات لازم جهت مقابله با بیماری‌های واگیردار انجام شده و آمادگی مواجهه با انواع این بیماری‌ها در کشور وجود دارد. در حال حاضر بیماری آنفلوآنزای پرندگان در مرغداری‌ها نیز کنترل شده و تاکنون خبری مبتنی بر انتقال این بیماری به افراد وجود نداشته است.

معاون مرکز بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: وظیفه کنترل بیماری‌های واگیردار شایع در حیوانات، بر عهده سازمان دامپزشکی بوده و پیگیری آن در حوزه کاری وزارت بهداشت و درمان تعریف نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج