۵۲۳۹۸۰
۹ نظر
۵۰۳۹
۹ نظر
۵۰۳۹
پ

اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

برنامه نویس ها همه شان هم آدم های درست و حسابی نیستند و افراد مریض زیادی بین شان پیدا می شوند؛ افرادی که می گردند و چرت ترین موضوعات را پیدا می کنند و برای آنها اپلیکیشن درست می کنند.

هفته نامه همشهری جوان - موسی تقوی: برنامه نویس ها همه شان هم آدم های درست و حسابی نیستند و افراد مریض زیادی بین شان پیدا می شوند؛ افرادی که می گردند و چرت ترین موضوعات را پیدا می کنند و برای آنها اپلیکیشن درست می کنند. بعد از آن طرف یک عده بیکار و بی عار دیگر هم هستند که می روند و این اپلیکیشن های بعضا پولی را می خرند و یک مدت استفاده می کنند و تازه پزش را هم می دهند. رفته ایم سراغ این برنامه های بیخود که رکورد پوچ بودن و بی استفادگی را زده اند و برایغ خودشان سری توی سرها در آورده اند.

I AM RICH

سال ۲۰۰۸ این اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS و با قیمت سرسام آور ۹۹۹.۹۹ دلار عرضه شد که بالاترین قیمتی است که اپل اجازه می دهد یک اپلیکیشن داشته باشد. حالا این برنامه چکار می کرد؟ دقیقا هیچی! تنها کاری که از این برنامه ساخته بود، نمایش یک پیام انگلیسی ۱۲ کلمه ای بود «من پولدار هستم، من شایسته این ثروت هستم، من خوب، سالم و موفق هستم.» این برنامه که اصولا برای پولدارهای تازه به دوران رسیده ساخته شده بود تنها بعد از ۲۴ ساعت از اپ استور حذف شد اما در همین زمان، هشت نفر آن را خریداری کردند که نشانه شخصیت شان است!
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

Pointless Button

اپلیکیشنی را تصور کنید که درونش دکمه ای برای فشار دادن دارد. حالا بد نیست بدانید که این همه برنامه است و تمام! در واقع این اپلیکیشن آن قدر بی مصرف است که باعث می شود کاربر برود و ببیند چرا باید آن را دانلود کند و در حقیقت تمام جذابیتش در بیخود بودنش است. تازه این برنامه در سراسر جهان مدیرانی هم دارد و برای آن که بفهمید تا چه حد بی مصرف است می توانید یک بار امتحانش کنید و از فشار دادن دکمه لذت ببرید.
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

Ghost Radar

تا حالا احساس کرده اید آنچه در فیلم پارانورمال اکتیویتی اتفاق می افتد، در خانه شما هم در جریان است؟ اگر جواب تان بله است، این برنامه خوراک خود شماست و با آن می توانید هر چی روح اطراف تان است پیدا کنید. منتها چون هیچ روحی قابل شناسایی نیست لذا این برنامه هم در لیست بی مصرف ها قرار می گیرد. البته خود نویسندگان این برنامه گفته اند که محصول شان می تواند کلماتی را که ارواح به هم می گویند تشخیص دهد که احتمالا خودشان باید مخ شان را بدهند تعمیرگاه ولی این قدر مرام داشته اند که بگویند ما هیچ تضمینی برای پیدا شدن ارواح نمی دهیم چون ارواح هستند و اخلاق شان با آدمیزاد متفاوت است. ممکن است مدتی حرفی نزنند.
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

Anti Mosquito

در تئوری همه چی عالی است؛ یک اپلیکیشن با تولید امواجی پشه ها را از شما دور می کند. دانشمندان اما می گویند عملا هنوز چنین چیزی اختراع نشده است و نمی شود این کار را انجام داد. حتی با یک سرچ ساده در گوگل هم می شود این را فهمید و گفته شده در مواردی این اپلیکیشن پشه ها را جذب هم کرده و این چنین شخصیت صاحب اپلیکیشن به فنا رفته و تمام.
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

Kitchen Scale

شما در طول روز کلی مراقب هستید که یک وقت گوشی از دست تان نیفتد، صفحه اش آسیب نبیند و این حرف ها. حالا یک نابغه ای پیدا شده که می گوید اگر می خواهید مواد خوراکی را وزن کنید و پیمانه بزنید، قند و شکر و آرد و برنج را بگذارید روی صفحه گوشی و عدد را بخوانید. فکر کنید ۲۰ کیلو را بگذارید روی صفحه. قطعا یک آدم سادیست این کار را می کند. تازه وزن هم دقیق نیست.
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

Hodor Keyboard

کسانی که کتاب «نغمه ای از آتش و یخ» را خوانده اند یا سریال «بازی تاج و تخت» را دیده اند با این کلمه آشنا هستند؛ هودور! همین کلمه احمقانه باعث شده تا یک صفحه کلید مجازی ساخته شود که فقط همین کلمه را تایپ می کند. همین قدر احمقانه! سازندگان این برنامه می گویند اگر پسورد شما کلمه هودور باشد این سریع ترین راه برای دسترسی به آن است و البته اگر خوره سریال و کتاب باشید هم شاید از این برنامه لذت ببرید. پس سعی کنید لذت ببرید.
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

Useless

همه چیز از اسم برنامه پیداست و عمق معنای بی مصرف را نشان می دهد. برای بیهوده بودن این برنامه کافی است یک بار آن را نصب کنید یا تریلر آن را تماشا کنید. هیچ چیزی وجود ندارد و اپلیکیشن هیچ کاری انجام نمی دهد؛ هیچ کاری!
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

Pocket Fan

روی صفحه اصلی این اپلیکیشن یک پروانه وجود دارد که لا لمس کردن شروع به چرخش می کند و شبیه به یک پنکه می شود. منتها بعد از چند وقت کاربران به سازنده اعتراض کردند که این پنکه چرا باد ندارد و هوا از ان بیرون نمی آید؟! این اعتراضات باعث شد تا سازنده در بیانیه ای رسمی اعلام کند «این اپلیکیشن به طور واقعی شما را خنک نمی کند... من نمی توانم باور کنم که شما چنین انتظاری داشته باشید. باد نمی تواند از درون گوشی بیرون بیاید.اگر شما فکر می کنید که باید باد خنک را حس کنید، خودتان را سریعا به دکتر نشان دهید.» این بیانیه باعث شد تا کاربران به عقل خودشان شک کنند و اپلیکیشن را پاک نمایند.
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

Electric Shaver

همان طور که اینشتین گفته حماقت بشر انتها ندارد و این برنامه اوج آن را نشان می دهد. چرا یک انسان سالم باید برنامه ای بسازد که صدای ماشین ریش تراش دربیاورد؟ بعد کدام عقل سلیمی قبول می کند که این برنامه را دانلود و نصب کند و از شنیدن صدای ویز ویز لذت ببرد؟ قطعا مجموعه ای از دیوانه ها این کارها را انجام می دهند و از آن لذت هم می برند. تازه این برنامه سنسوری دارد که با نزدیک شدن به صورت صدا را پخش می کند و این خودش کلی هیجان دارد.
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

Cow Toss

خب که چی؟! این سوالی است که بعد از نصب این برنامه هزار بار از خودتان خواهید پرسید. چرا شما باید یک گاو را با لمس انگشت خود به دورترین فاصله ممکن پرت کنید و امتیاز بگیرید؟ چه هیجانی وجود دارد؟ اصلا چرا گاو؟ چرا پرت کردن؟ چرا ۰.۹۹ دلار قیمت؟ بعد اپ استور چرا گذاشته این برنامه به فروش برسد؟ ملت خارج چی می زنند دقیقا؟
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

Hold On!

برعکس اپلیکیشن Pointless Button که باید روی دکمه می زدید و خلاص، اینجا باید دست تان با بگذارید روی دکمه و همین طور نگه دارید. یک تایمر در کنار صفحه زمان سپری شده را حساب می کند و هر چی بیشتر انگشت تان را نگه دارید، رکورد بالاتری به ثبت می رسد. حالا باز همان سوال همیشگی که چی؟ چرا باید انگشتمان را روی دکمه نگه داریم؟ چه تاثیری در زندگی ما می گذارد؟ هیچی! فقط ۰.۹۹ دلار از جیب تان می رود.
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

Pocket Heat

روش کار اپلیکیشن این طوری بود که وقتی فعالش می کرد همه گوشی را به کار می انداخت و سرعت کلاک پردازنده اصلی را آن قدر بالا می برد که کوشی کاملا داغ می شد و این طوری جیب شما در زمان سرما گرم می شد. منتها خب بلایی که سر گوشی می آمد بر همگان واضح و مبرهن است و به همین خاطر اپل در آپدیت های بعدی خود کاری کرد که این برنامه دیگر نتواند نصب شود و بلایی سر آیفون ها و مالکان شان نیاید.
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

The Most Useless App Ever

انتهای پوچی و بیهودگی، مفهوم واقعی نهیلیسم. برنامه را باز می کنید، دکمه را فشار می دهید، برنامه بسته می شود و دیگر هیچ. از این باطل تر سراغ دارید؟
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار

Googly Eyes

۹۹ سنت بپردازید تا یک جفت چشم میمون به شما خیره شود و هر طرفی که می روید شما را دنبال کند. فایده این کار چیست؟ این که یک میمون شما را نگاه کند و البته به تقه زدن ها هم واکنش داشته باشد چه اهمیتی دارد؟ واقعا مسئولان گوگل این را نمی فهمند؟
اپلیکیشن های به درد نخور، اما پرطرفدار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا شفا بده

    • بدون نام

      فرض کن رو گوشیها به جای گوگل مپ مسیر یاب برنامه روح یاب باشه یا مثلا تو برنامه ترازو یارو به جای وزن کردن خودش رو ترازو خودش رو روی صفحه گوشی وزن کنه اینا با ساختن این برنامه ها چی فکر کردن

    • بدون نام

      خیلی جالب بود ممنون :)))))
      جالبتر اینکه من چندتاشونو قبلا نصب کرده بودم XD
      ولی فقط روح یابه رو دوس دارم.ساعت سه نصف شب روشنش میکردم، هیجان داشت مثلا :))))))))))))))))))))

    • بدون نام

      بعضی برنامه ها رو اصلا دلیلشو نگفتین چرا بی مصرفن!؟ فقط گفتین که استفاده ای ندارن و توضیحی ندادین!

    • رهگذر

      خود این متن هم بی خودی بود

    • علیــــــــرضا

      از همه اینا لج درار تر اونایین که توی قسمت نظرات برنامه بازار فکر میکنن که بازار اون برنامه هارو ساخته و میذاره!!!

    • بدون نام

      اون پنکه خیلییییییییییی بامزه بود

    • سان

      وااای کلی خندیدم،باحال بود

    • ❤❤❤

      اقا یا خانمی که گفته بودید یه برنامه هست دکمه را میزنیم گوشی خاموش میشود اون برای اینکار است که وقتی گوشی را با دکمه ی بقل خاموش میکنیم هی تکرار میکنیم و در یکسال یا شابد هم بیشتر دکمه ی خاموش بقل گوشی مشکل ایجاد شود و محکم باید ان را فشار دهیم تا گوشی روشن شود اما ان برنامه را دانلود میکنین و دیگر راحت این مشکل را بر طرف میکنیم....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج