۵۲۳۹۸۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

توییتر هم به قابلیت پخش زنده مجهز می‌شود

به دنبال افزایش قابلیت پخش زنده به بسیاری از سایت‌های ویدئویی و برنامه‌های محبوب موبایلی، توییتر هم قصد دارد خدماتی در این زمینه ارائه کند.

فارس: به دنبال افزایش قابلیت پخش زنده به بسیاری از سایت‌های ویدئویی و برنامه‌های محبوب موبایلی، توییتر هم قصد دارد خدماتی در این زمینه ارائه کند.


توییتر هم به قابلیت پخش زنده مجهز می‌شود

به نقل از انگجت، توییتر پخش زنده پنج رویداد مهم ورزشی را در دستور کار خود قرار داده و از جمله قصد دارد چند ساعت در هفته مسابقات لیگ بسکتبال آمریکا و همین طور مسابقات بیسبال را در این کشور پوشش دهد.

علاوه بر این بخش های مهم و حساس این مسابقات و همین طور برخی بازی های ورزشی قدیمی جذاب و برنامه های زنده تلویزیونی هم از طریق توییتر قابل مشاهده و در دسترس خواهند بود.

توییتر به دنبال پخش یک برنامه زنده استودیویی به صورت روزانه نیز هست که استادیوم نام خواهد داشت و در قالب آن قهرمانان ورزشی به سوالات کاربران پاسخ می دهند. این شبکه اجتماعی پخش مسابقات گلف را هم در دستور کار خود قرار داده و بدین منظور از فناوری پخش ویدئوی 360 درجه استفاده خواهد کرد.

یکی دیگر از برنامه های توییتر پخش زنده برنامه های خبری با موضوعات مختلف است. برخی سایت های خبری، اقتصادی و فناوری و تفریحی هم به همین منظور در حال برنامه ریزی هستند تا به طور روزانه یا هفتگی در توییتر تولید محتوا کنند.

توییتر دنیای موسیقی و مد را هم از یاد نبرده و قصد دارد محتوای ویدئویی زنده با چنین موضوعاتی را نیز تولید کند. قرار است برای هر یک از انواع این محتوا هشتگ هایی خاصی هم طراحی شود تا تعقیب آنها ممکن شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهیل

      الحمدالله که این یکی دیگه فیلتره و فردا دولت نمی خواد بیاد بگه ما امکان لایو رو فیلتر نکردیم و موافق نبودیم...آقای روحانی هم خودش فیلتر شکن داره می ره اونجا پست می ذاره..!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج