۵۲۳۹۸۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

رسیدگی دقیق سانحه واژگونی خودروی گردشگران

معاون گردشگری کشور در پی سانحه تصادف مینی‌بوس گردشگران آلمانی در فارس، دستور بررسی فنیِ علت وقوع حادثه و رسیدگی به آن را صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون گردشگری کشور در پی سانحه تصادف مینی‌بوس گردشگران آلمانی در فارس، دستور بررسی فنیِ علت وقوع حادثه و رسیدگی به آن را صادر کرد.

مرتضی رحمانی موحد با ابراز تاسف نسبت به حادثه واژگونی خودروی حامل ١٦ گردشگر آلمانی به همراه یک نفر راهنما و یک راننده، گفت: به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس دستور فوری داده شده تا به وضعیت حادثه‌دیدگان و مجروحان سریع‌تر رسیدگی شود.

معاون گردشگری همچنین دستور رسیدگی دقیق و تخصصی این حادثه را به اداره کل نظارت معاونت گردشگری برای تعیین شرایط تورگردانی دفتر خدمات مسافرتی مجری تور صادر کرده است.

به گفته مصیب امیری _ مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس _ از میان ١٨ حادثه‌دیده‌ی این سانحه، دو گردشگر آلمانی جان باخته‌اند و سه تبعه دیگر از ناحیه کتف دچار شکستگی شده‌اند. جراحت سایر سرنشینان این مینی‌بوس نیز سطحی گزارش شده است، با این حال همه آن‌ها امشب در بیمارستان مرودشت تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند. راهنمای این گروه با توجه به آسیبی که دیده بود از محل حادثه با بالگرد به بیمارستانی در شیراز منتقل شد و راننده نیز در بیمارستان مرودشت تحت درمان است.

این مینی‌بوس با ١٨ سرنشین که ١٦ تن آن‌ها گردشگرانی از آلمان بودند، دوشنبه ١١ اردیبهشت زمان بازگشت از پاسارگاد در جاده شیراز بر اثر لغزندگی جاده و همچنین سرعت بالا، واژگون شد که در آن، دو تن از گردشگران جان باختند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری فارس گفت که تمام هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای رسیدگی به وضعیت مصدومان این سانحه انجام شده و مشکلی از این منظر وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استعفا بده

    • بدون نام

      احتمالا کار اصولگراها بوده تا آمار گردشگرها کم بشه و دکتر روحانی دلیل دیگری برای افزایش بیکاری داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج