۵۲۴۰۱۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امکان پرداخت پول به تلگرام اضافه می شود

پاول دورف، موسس برنامه پیام رسان تلگرام، اعلام کرد که به زودی یک نسخه آزمایشی از تلگرام که به پلتفرم پرداخت از راه دور مجهز است منتشر می شود.

وب سایت کلیک: پاول دورف، موسس برنامه پیام رسان تلگرام، اعلام کرد که به زودی یک نسخه آزمایشی از تلگرام که به پلتفرم پرداخت از راه دور مجهز است منتشر می شود.


امکان پرداخت پول به تلگرام اضافه می شود

این قابلیت جدید تلگرام به شما اجازه می دهد تا با استفاده از ربات ها به خرید و فروش محصولات مد نظر خود بپردازید. البته خود تلگرام در فرآیند خرید و پرداخت دخالتی نخواهد داشت.

پاول دورف این موضوع را در وبلاگ خود اعلام کرده و گفته است که این پلتفرم به شما اجازه می دهد که با استفاده از ربات هایی که دارای یک دکمه مخصوص پرداخت هستند، در تلگرام به خرید کردن بپردازید.

کاربران باید اطلاعات مورد نیاز را تنها یک بار به هر ربات خاص ارائه داده و پس از آن پرداخت ها تنها با دو کلیک انجام می شود. برای مثال، سازنده ربات ها قادر است سیستم صدور صورت حسابی را به کار بگیرد که کاربر قبلا اطلاعات کارت اعتباری خود را در آن وارد کرده و یا سیستمی را با کمترین حق کمیسیون انتخاب نماید.

در حالی که بخش اعظمی از این معاملات توسط Stripe در تلگرام انجام می شود، ولی سازندگان سایر سیستم های صدور صورت حساب نیز می توانند به این اپلیکیشن پیام رسان متصل شوند. تلگرام غالبا به سرویس هایی که در کشور های در حال توسعه استفاده می شود وابسته است.

دورف می گوید که تلگرام اطلاعات کارت های اعتباری را در سرور های خود ذخیره یا پردازش نمی کند، بنابر این نه شکایتی را قبول می کند و نه پولی را به کاربران بر خواهد گرداند. با این حال این اپلیکیشن پیام رسان وظیفه مدیریت و اداره ربات ها را بر عهده خواهد داشت. به گفته دورف تلگرام ربات های بد را شناسایی و حذف کرده و ربات های مفید و خوب را مورد تشویق قرار می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج