جاباما
۵۲۴۰۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

Predator Triton؛ جدیدترین لپ‌تاپ‌ بازی ایسر

شرکت ایسر نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های Predator خودش را با نام Triton ۷۰۰ معرفی کرد. محصولی که با تراشه‌ اینتل ساخته شده و کارت گرافیکی سری ۱۰ شرکت انویدیا روی آن قرار گرفته است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت ایسر نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های Predator خودش را با نام Triton ۷۰۰ معرفی کرد. محصولی که با تراشه‌ اینتل ساخته شده و کارت گرافیکی سری ۱۰ شرکت انویدیا روی آن قرار گرفته است. همچنین این لپ‌تاپ هیجان‌انگیز ایسر ۱۶ گیگابایت رم دارد. البته ایسر سعی کرده محصولی راهی بازار کند که چندان سنگین هم نباشد. به همین دلیل Triton ۷۰۰ تنها ۲٫۶ کیلوگرم وزن دارد.
Predator Triton؛ جدیدترین لپ‌تاپ‌ بازی ایسر

لپ‌تاپ Triton ۷۰۰ به یک صفحه نمایش ۱۵٫۶ با دقت تصویر Full HD مجهز شده و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با تراشه Intel Core i۵-۷۳۰۰HQ یا Intel Core i۷-۷۷۰۰HQ خریداری کنند. روی این لپ‌تاپ می‌توان دو حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت هم قرار داد.

از ویژگی‌های این محصول مخصوص بازی ایسر می‌توانیم به کارت گرافیکی سری ۱۰ شرکت اندویدیا با پشتیبانی از G-Sync اشاره کنیم. این لپ‌تاپ به بلوتوث ۴٫۱، دو عدد پورت USB ۳.۰، یک عدد پورت USB ۲.۰، یک پورت USB Type-C، پورت DisplayPort و HDMI‌ مجهز شده است. همچنین برای صفحه کلید آن از نور پس زمینه استفاده شده است.
Predator Triton؛ جدیدترین لپ‌تاپ‌ بازی ایسر

این لپ‌تاپ به ۵ لوله مسی و دو فن AeroBlade 3D و بدنه‌ی فلزی مجهز شده تا گرما به خوبی از دستگاه خارج شود. شرکت ایسر هنوز مدل دقیق کارت گرافیکی که روی این محصول قرار میگیرد را اعلام نکرده است. ایسر به این موضوع اشاره کرد که لپ‌تاپ جدید خودش را از مرداد ماه با قیمت ۲۹۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.
Predator Triton؛ جدیدترین لپ‌تاپ‌ بازی ایسر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج