۵۲۴۳۶۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اقدامات ایران برای برگزاری انتخابات در آمریکا و کانادا

سخنگوی دستگاه دیپلماسی جزئیات اقدامات وزارت امور خارجه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در آمریکا و کانادا را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه از تلاش‌های پیگیرانه وزارت امور خارجه کشورمان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در کانادا و امریکا و استقرار صندوق‌های رای در این دو کشور خبر داد.

قاسمی درخصوص آخرین اقدامات وزارت امور خارجه در خارج از کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: وزارت امور خارجه تمام مقدمات لازم را برای برگزاری پر شور انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور مهیا کرده و اقدامات ضروری را انجام داده است.

وی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور است، اظهار داشت: تمام نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور از آمادگی همه‌جانبه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و حضور ایرانیان خارج از کشور برای مشارکت در انتخابات، برخودار هستند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا هم تصریح کرد: با توجه به جمعیت نسبتا بالای ایرانیان مقیم در آمریکا، تمامی اقدامات لازم از سوی وزارت امور خارجه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و داشتن صندوق‌های آرا در امریکا انجام شده و این روند در حال انجام است.

قاسمی درخصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کانادا هم خاطرنشان کرد: نکته‌ای که لازم به یادآوری است، آن است که تهران و اوتاوا از روابط سیاسی با یکدیگر برخودار نیستند اما با وجود این مسئله، ایران به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کانادا امیدوار است.

او ادامه داد: وزارت امور خارجه تلاش‌های لازم و بایسته‌ای را از طریق مجاری دیپلماتیک در دست پیگیری دارد تا بتواند مجوزهای لازم را برای استقرار صندوق‌های اخذ رای و انجام انتخابات ریاست جمهوری در آن کشور اخذ گردد و ایرانیان مقیم در کانادا نیز بتوانند با حضور در پای صندوق‌های رای در این اقدام ملی و خطیر انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی در گفتگو با ایلنا با تاکید مجدد بر اینکه وزارت امور خارجه به صورت جدی پیگیر برگزاری انتخابات در کانادا و امریکا است، ابراز داشت: دستگاه دیپلماسی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کانادا و امریکا تلاش می‌کند. خوشبختانه مقدمات لازم در امریکا مهیا شده و ما در زمان مقتضی محل‌های اخذ آرا و استقرار صندوق‌های رای را اعلام می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج