۵۲۴۴۴۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فلاحی پور: تصویربرداری «شهرزاد» تا مهرماه ادامه دارد!

با تئاتر وارد دنیای بازیگری شد و بعد از حضور در سریال «شب دهم» بیش از پیش شناخته شد و تا حدی به شهرت رسید.

روزنامه بانی فیلم: با تئاتر وارد دنیای بازیگری شد و بعد از حضور در سریال «شب دهم» بیش از پیش شناخته شد و تا حدی به شهرت رسید.

پرویز فلاحی پور بعد از این مجموعه حضور در فیلم ها و سریال های گوناگونی را تجربه کرد.
فلاحی پور: تصویربرداری «شهرزاد» تا مهرماه ادامه دارد!

«روشن تر از خاموشی»، «اگه بابام زنده بود»، «مرده متحرک»، «یوسف پیامبر»، «مرد هزار چهره»، «دلنوازان» و… از جمله فعالیت های او هستند.

فلاحی پور که بعد از فصل اول مجموعه «شهرزاد» این روزها با نقشی پررنگ تر از سری قبل مشغول فصل دوم این مجموعه شده است، در این خصوص به ما گفت: مدتی است که بعد از فصل اول «شهرزاد» به شدت مشغول دومین سری آن شده ام. در این سری به جهت اینکه نقش من نسبت به قبل پررنگ تر شده است، بیش از گذشته سر لوکیشن ها حضور دارم و کارم در این پروژه سنگین تر شده است، به همین جهت دیگر کمتر به حضور در کار دیگری می رسم.

درباره زمان ادامه فیلمبرداری اضافه کرد: در حال حاضر در مدرسه ای در تهران مشغول ضبط بخش هایی از کار هستیم و بعد از آن هم با گروه راهی شهرک سینمایی می شویم، چرا که بخش های دیگری از مجموعه در این فضا ضبط شده و در فصل دوم هم تصویربرداری در این شهرک همچنان ادامه دارد. در خصوص زمان اتمام فیلمبرداری هم طبق آخرین خبر منتشر شده، اولین قسمت این فصل از ۲۹ خرداد توزیع می شود و فکر می کنم تا مهرماه کار ما ادامه داشته باشد، اما دقیق نمی توان بگویم، چرا که ممکن است بیشتر طول بکشد.

بازیگر «شب دهم» در خصوص پیشنهادات و فعالیت هایی که در این مدت به غیر از «شهرزاد» داشته، عنوان کرد: پیشنهاداتی بوده، اما همانطور که گفتم نقش من در این سری پررنگ تر شده و به علت حجم کاری نمی توانستم کار دیگری را بپذیرم و با آن هماهنگ شوم، چرا که فیلمبرداری وقت زیادی می گیرد و در زمان های آف هم آنقدر فرصت نیست که به کار دیگری برسم.
به عنوان نمونه دوست داشتم در مجموعه آقای سلطانی حضور داشته باشم، چرا که این چندمین بار است که به من پیشنهاد داده اند و من نتوانستم که با ایشان همراه شوم. واقعاً امیدوارم که بعد از «شهرزاد»، هر چه زودتر این اتفاق بیفتد تا با هم همکاری داشته باشیم. این ماجرا هم از ویژگی های کارهای طولانی است که وقتی سر آنها می روی دیگر نمی توانی وارد کار دیگری شوی، به ویژه اینکه، حجم فعالیت و زمانی که باید بگذاری زیاد شود، لوکیشن ها مدام تغییر کنند و مواردی که دیگر وقتی برایت باقی نمی گذارند. من هم ترجیح می دهم تا زمانی که درگیر این پروژه هستم، کار دیگری را نپذیرم.

فلاحی پور در پایان با اشاره به نقش آفرینی که اخیراً در سریال «روزهای بهتر» داشت، یادآور شد: در این مجموعه نیز نقشی که داشتم به جهت رمز و رازی که درون آن بود برایم جذابیت داشت، چرا که این رازآلودی را دوست داشتم و به همین جهت آن را پذیرفتم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج