جاباما
۵۲۴۶۸۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فروش آیفون کاهش پیدا کرد

شرکت اپل گزارش مالی جدید خودش را منتشر کرد. پیش بینی می‌شد که اپل بتواند نزدیک به ۵۲ میلیون دستگاه گوشی آیفون بفروشد که این مقدار تنها به ۵۰٫۸ میلیون دستگاه رسید.

مجله دیجیکالا - مجید نوردوست: شرکت اپل گزارش مالی جدید خودش را منتشر کرد. پیش بینی می‌شد که اپل بتواند نزدیک به ۵۲ میلیون دستگاه گوشی آیفون بفروشد که این مقدار تنها به ۵۰٫۸ میلیون دستگاه رسید. مدیرعامل شرکت اپل به این موضوع اشاره کرد که مردم فعلا خرید آیفون را به تاخیر انداخته‌اند. صحبت‌های او می‌تواند به عرضه آیفون ۸ اشاره داشته باشد. کاملا طبیعی است که مردم انتظار دارند به مناسبت تولید ۱۰ سالگی آیفون با یک محصول شگفت‌انگیز رو‌به‌رو شوند و به همین دلیل نمی‌خواهند مدل‌های فعلی را خریداری کنند.
فروش آیفون کاهش پیدا کرد
تیم کوک در ادامه به این موضوع اشاره کرد که با توجه به کاهش فروش آیفون درآمد اپل هم کاهش پیدا کرده است. به طور مثال درآمد این شرکت از بازار کشور چین ۱۴ درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است.

اپل اعلام کرد که در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۷ خودش درآمد ۵۲٫۹ میلیون دلاری داشته که این مقدار در مقایسه با سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد. سود این شرکت بین ماه‌های ژانویه تا مارس ۲۰۱۷ به ۱۱٫۰۳ میلیون دلار رسید. سود این شرکت در مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۰٫۵۲ میلیون دلار بود.

کوک به این موضوع هم اشاره کرد که فروش فروشگاه اپل استور ۴۰ درصد افزایش داشته و تعداد توسعه دهندگان هم ۲۰ درصد افزایش داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي

      ايفون بدرد ايران نمي خوره فقط سامسونگ بخريد اپل يعني پشيماني

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج