۵۲۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

۲۰۰ میلیارد دلار به جیب دلال ها رفت

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی درباره اثر تحریم های بر اقتصاد کشور گفت: در دوره تحریم ها ۲۰۰ میلیارد دلار به جیب دلال های بین المللی می رفت که برجام مانع این امر شد.

خبرگزاری ایرنا: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی درباره اثر تحریم های بر اقتصاد کشور گفت: در دوره تحریم ها ۲۰۰ میلیارد دلار به جیب دلال های بین المللی می رفت که برجام مانع این امر شد.

عبدالرضا هاشم زایی عصر امروز(چهارشنبه) درهمایش بررسی وضعیت اقتصادی ایران درسال ۹۶ که دانشگاه خوارزمی برگزارشد، افزود: درشرایط تحریم امثال بابک زنجانی رشد کردند اما افرادی که پشت پرده این جوان ۳۷ ساله قرار داشتند مهم است.

وی ادامه داد: بخشی ازمخالفت با برجام به سبب انتخابات و ناکارآمد جلوه دادن دولت است اما قسمت دیگر این مخالف ها با چه هدفی انجام می شود.

هاشم زایی اظهارداشت: همنوایی جمهوری خواهان و تندروان آمریکا با برخی داخلی ها بر سر مخالفت با برجام بسیار مهم است. اینجا نباید نشانی نفوذ را به غلط بدهیم.

وی درباره تاثیربین المللی برجام گفت: مصدق در زمان ملی شدن صنعت نفت با انگلیسی ها صحبت می کرد اما در موضوع برجام مذاکرات با دنیا صورت گرفت و از این رو بزرگتر از موضوع پیشین است.

این نماینده مجلس یادآوری کرد: هم زمان با مذاکرات هسته ای، برخی افراد به سفارت عربستان در تهران حمله کردند که نتیجه آن بسته شدن راه گردشگری به روی ۶۰۰ هزار شیعه و ساکنان کشورهای عربی بود.

هاشم زایی بیان داشت: ورود گردشگران خارجی به ایران نباید نگران کننده باشد زیرا فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی می تواند بر رفتار آنان تاثیر بگذارد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه هیچ کشوری بدون سرمایه گذاری خارجی رشد نکرده است، تصریح کرد: برای ایجاد چهار میلیون شغل ۳۰۰ میلیارد دلار پول نیاز است و با شعار نمی توان شغل ایجاد کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تاکیدکرد: فساد نیز با برخوردهای جناحی دستگاه های نظارتی قابل رفع نیست.

به گزارش ایرنا اجرای برجام از ۲۶ دی ماه ۱۳۹۴ آغاز شد که به موجب آن در ازای برخی تعهدات هسته ای ایران، بخش زیادی از تحریم های بخش نفت، بازرگانی، حمل و نقل، بیمه و بانکی برداشته می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • traveler

      اینجوری نگید بعضیا ناراحت میشن بگید برجام تصمیم "خیلی بدی بود"!!!!!

    • بدون نام

      کاسبان تحریم بسیار قدرتمند و تعدادی ابله و نادان و جیره خوار دنباله رو آنان و پیگیری می کنند تا اوضاع مانند سابق شود

    • بدون نام

      عزیزم بر جام بهانه است.خودیا بیشتر تحریم میکنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج