۵۲۵۰۲۴
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

اعتراض به جانبداری صدا و سیما از روحانی

نجابت سخنگوی ستاد مردمی خادم ملت طی بیانیه ای نسبت به جانبداری صدا و سیما از حسن روحانی به شدت اعتراض کرده و خواستار شد که رسانه ملی از ظلم آشکار به دیگر کاندیداها دست بردارد.

خبرگزاری مهر: رضا نجابت ضمن انتقاد از بی عدالتی رسانه ملی در جریان تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: هر چند که به فشارها و اعمال نفوذ صاحبان قدرت و البته مشکلات مالی صدا و سیما واقف هستیم، اما اعتماد افکار عمومی به رسانه ملی سرمایه کوچکی نیست که به راحتی بتوان آن را در این مقطع حساس از دست داد.

وی افزود: عدم پخش اعتراض کارگران در روز کارگر نسبت به مشکلاتشان که در حضور حسن روحانی صورت گرفت، موضوعی بود که اعتبار رسانه ملی را به شدت لکه دار کرد و جای شکی برای افکار عمومی نسبت به جانبداری صدا وسیما از این کاندیدای خاص باقی نگذاشت.

سخنگوی ستاد مردمی خادم ملت، انتخاب تصاویر گزینش شده در بخش های مختلف خبری و حتی شبکه های استانی را یکی دیگر اقدامات رسانه ملی دانست که ادعای تقسیم عادلانه فرصت‌ها برای ۶ نامزد ریاست جمهوری را در اذهان جامعه خدشه دار کرده است.

وی همچنین با اشاره به ساختار معیوب کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: نماینده وزارت کشور با حضور در این کمیسیون، از تمام سناریوها و فیلم های تبلیغاتی با خبر شده و در جریان کلیه سوالات و محورهای مناظره قرار می گیرد؛ در عین حال تردیدی نیست که چون نماینده دولت است این موارد را به اطلاع رییس جمهور می رساند.

نجابت در پایان خطاب به ریاست صدا و سیما یادآور شد: کسانی که امروز به سوء استفاده از آنتن صدا و سیما روی آورده اند همان هایی هستند که پیش از این از منتقدین جدی عملکرد آن مجموعه بودند. لذا توصیه اکید می کنیم که رسانه ملی از جانبداری روحانی، جهانگیری و ظلم به کاندیداهای دیگر دست بردارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما دیگر کی هستی همه می دانند که صدا وسیما همیشه علیه دکتر روحانی است.

    • بدون نام

      دردو بر روحانی

    • احمدیان

      ازحرکاتشان‌‌مشخصه‌.واقعا‌متاسفیم‌.زیرپاگذاشتن‌حق‌وناس‌‌راحت‌شده‌.

    • بدون نام

      اصلاازروزی که اقای ضرغامی رفت مدیریت جدید صداوسیما نتوانسته وظیفه خودش رابخوبی انجام بده اون برنامه های نوروزیش که برای عزاداری مناسب تر بود اینم ازپادتی بازیاش برای جناب روحانی

    • فریبرز

      اینهم فرار رو به جلو و نعل وارونه زدن است دیگر.
      صدا سیمای میلی مدتها که چه عرض کنم سالهاست بر جهت خواست ملت عمل میکند و مدام در حال ساخت برنامه های ضد دولت مردمی میباشد.

    • امیرعلی

      چه باید گفت در روز روشن ! نعل وارونه زدن یا سرنا را از سرگشادش زدن یا فرار به جلو..سرعده ای ساده دل را کلاه گذاشتن.صدا وسیما دربست درخدمت معجزه هزاره سوم بود نه خس وخاشاک .داشتن نجابت ورضای خدا خوب چیزی است..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج