۵۲۵۰۶۲
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

جهانگیری: کشور در رکود اقتصادی نیست

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کشور از رکود خارج شده است، گفت: ما اکنون از رکود عبور کرده‌ایم و قبول نداریم که در رکود هستیم؛ چراکه در سال ۹۵ بیش از ۷ درصد رشد اقتصادی داشتیم.

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز پس از ضبط برنامه رادیویی در صداوسیما در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما اکنون از رکود عبور کرده‌ایم و قبول نداریم اکنون در رکود هستیم، چون رکود یک واژه اقتصادی است، لذا هنگامی که از واژه رکود استفاده می‌کنند، رشد اقتصادی منفی و کوچک‌تر می‌شود، در حالی‌که درسال ۹۳ و ۹۴ و به طور خاص در سال ۹۵ بیش از ۷ درصد رشد اقتصادی داشته‌ایم.

وی در ادامه افزود: کشورهایی که ۷ درصد رشد اقتصادی داشته باشند در دنیا انگشت‌شمار هستند. اینکه این میزان رشد اقتصادی چه مقدارش متعلق و وابسته به نفت و چقدرش وابسته به سایر بخش‌های اقتصادی است، مربوط به بحث دیگری می‌شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: مهم این است که ما بتوانیم این رشد اقتصادی را در سال جاری و آینده استمرار دهیم.

جهانگیری گفت: امروز بیش از ۳۰ ابلاغ به دستگاه‌های مختلف امضا کرده بودم و تأکید کرده بودم در روز جاری ارسال کنند که مربوط به برنامه‌هایی بود که باید در سال ۹۶ انجام دهند که امیدوارم با تکیه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حتماً در سال جاری هم رشد اقتصادی خوبی داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست میگی ببین چی جلو چشمت را گرفته ان را بردار تا خوب ببینی چون مردم هم میبینند هم لمس میکنند وهم میسوزند.ولی شما نمیبینید راستی کارخانه های شما کار میکنند در رکود نیستند .چرا تمام وزرا یا کارخانه دارند یا یه کار دوم اقتصادی دارند شاید ماهی چند میلیون حقوق وزارت کفاف نمیده حق داری حق داری

    • hamed

      آدم فکر میکنه جهانگیری وزیر اقتصاد سویسه داره از اقتصاد سویس صحبت میکنه

    • ترلان

      آره تو راست میگی مردم را چی فرض کردی

    • هدهد

      جناب جهانگیری درست میفرمایند جناب روحانی دو سال و نیم پیش در مشهد فرمودند ما از رکود عبور کردیم و کلی حضار تشویق کردند ما خیلی وقته رکود داریم کارگرهایی که مشکل دارن و بیکارن و حقوق نگرفتن و کارخانجات تعطیل هم همگی مزدور و اجنبین که دارن سیاه نمایی میکنن

    • بدون نام

      درود بر روحانی و جهانگیری

    • بدون نام

      نمیدونم اینا تعریفشون از رکود چیه

    • بدون نام

      راست میگه . اینطوری که پیش میریم. داریم به ورشکستگی نزدیک می شویم. پس از روکود خارج شدیم.وارد ورشکستگی شدیم..هنوز یادمان نرفته آقای احمدی نژاد. در سخنرانی هایش میگفت تمام کشورهای اروپایی در روکود هستند ولی ما روی پای خودمان هستیم. ما را تحریم کردن میخواهیم اجناس با کشتی وارد کنیم. بخاطر تحریم نمی گذارند. یک دور بیشتر می زنیم. و دیدیم که کسانی که از دولتداری و سیاست تجربه ای ندارند.چه بلایی سر ایران آوردند. اون از احمدی نژاد..که از طبقه محروم جامعه دفاع میکرد...و شعار می داد...دولت آقای روحانی هم که با سرمایه دارانی مثل جهانگیری با لبخند و شعارهایی که فیلم آن را برایشان بزارند و بگویند شما و دولتتان این وعده ها رو به مردم دادید .خیلی راحت میزن زیرش . بابا کسی دیگر نیست که سیاست مدار باشه و بتواند کشور را اداره کند...چرا برای مردم انتخاب دیگری نگذاشتید....که همش بین بد وبدتر یکی را انتخاب کنند. آقایانی که این طرز فکر را دارید. نمی دانید حسابی دارید تیشه میزنید به ریشه نظام .فکر میکنید در مناظره ها پته هم دیگر رو برزید رو آب .دودش تو چشم کی میرود...طبقه متوسط و ضعیف جامعه... مردم از رفتار شما بخاطر به قدرت رسیدن شما دلسرد شدن. از فقر مردم سو۶ استفاده نکند بخاطر به قدرت رسیدن. خیلی ها مثل شما آمدن و مردن و زیر خاک هستند.

    • بدون نام

      آقای جهانگیری مثل اینکه شما فقط نوک دماغ خودتو میبنی...یا تو باغ نیستی..بابا از بهشت و باغ زیباتون بیا بیرون ...یک روز پیاده اگر جسارتشو داری بیا تو بازار تهران. .صد درصد شرمنده خواهید شدو و سیاست را برای همیشه کنار خواهید گذاشت. خجالت آور است...شما و قالیباف و روحانی ..چه بازی راه انداختید.

    • بدون نام

      آقای جهانگیری..تا حالا به خاطر نداشتن شرمنده زن وبچه هایت شدی..اصلا شما معنی شرمندگی و خجالت را میفهمی.. اگر نمی دانی ونمی فهمی.. لاعقل با شعور مردم بازی نکن و فقط حرف نزن سنگین تر هستی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج