۵۲۵۰۸۶
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

جلیلی: رئیسی تفکر انقلابی دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی دارای تفکر انقلابی است، گفت: این همان تفکری است که در جریان انقلاب و تاکنون، کشور ما را در عرصه‌های مختلف سربلند خارج کرده است.

خبرگزاری ایرنا: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی دارای تفکر انقلابی است، گفت: این همان تفکری است که در جریان انقلاب و تاکنون، کشور ما را در عرصه‌های مختلف سربلند خارج کرده است.

سعید جلیلی شامگاه چهارشنبه در همایش انتخاباتی با عنوان ' از شکست حصر آبادان تا شکست حصر اقتصادی و اشتغال ' در مصلی نماز جمعه آبادان گفت: انتخابات فصل مهمی در کشور است که در آن ملت سرنوشت سال های آینده کشور را در آن رقم می زنند.

وی ادامه داد:چهار سال پیش مردم به منتخب خود رای دادند، به فردی که مورد احترام است و همه برای او آرزوی موفقیت کردند که در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کند.

وی اظهار داشت: اینک می‌خواهیم چهار سال آینده و مسیر آن را انتخاب کنیم و در این مقطع، نگاه به چهار سال گذشته برای انتخاب آینده بسیار مهم و اساسی است که در این مدت یک‌قدم به جلو حرکت کردیم و با انتخاب خود به وضعیت مطلوب نزدیک شدیم و اینک با انتخاب چه تیمی وضعیت مطلوب‌تری خواهیم داشت.

وی اظهار داشت:ملت ایران در 37 سال پیش، انتخاب مهمی انجام داد و با انتخاب نظام جمهوری اسلامی، دعوت خدا و پیامبر را اجابت کرد.

جلیلی افزود:همه دنیا دیدند که در این مدت نظام جمهوری اسلامی چون بر کشتی قرآن و اهل بیت(ع) سوار بود از چه موج‌های عبور کرد و روبه‌جلو حرکت کرد.

وی افزود:این کشتی این توان را دارد که در برابر موج‌های قوی تر نیز حرکت کند همان‌گونه در حصر آبادان مقاومت کردند و همان‌گونه که خرمشهر را آزاد کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی دفاع در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز دشمن می‌خواهد آبادانی کشور را مصادره کند و ملت ما نمی‌خواهد با انتخاب خود این امکان را برای دشمن مهیا کند.

وی ادامه داد: اگر امنیت کشور ایران مثال‌زدنی است مرهون تفکر انقلابی است، تفکری که اجازه نداد دشمن یک وجب از خاک کشور را به یغمی ببرد.

جلیلی گفت: امروز بعد از ۳۷ سال، تفکر انقلابی می‌خواهد کشور را به‌ جلو ببرد.

وی اظهار داشت:به لطف خدا فرصت‌های زیادی از منابع نفت و گاز،کشاورزی، صنعت و نیروی جوان انقلابی در کشور وجود دارد و این پرسش مطرح است که چرا با این ‌همه فرصت، وضعیت کشور مطلوب نشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: کسانی را انتخاب کنیم که ما را به وضع مطلوب برساند.

وی با طرح پرسش هایی که آیا صادرات نفت یک کارنامه موفق به‌حساب می‌آید و در صنعت نفت چه مقدار شغل ایجاد شده است، افزود: حالا بماند که پول آن وصول شد و یا نه! نفت یک موقعیت برای کشور محسوب می‌شود که می‌توان با آن شغل ایجاد کرد.

وی گفت:خوزستان می‌تواند امنیت غذایی منطقه را تامین کند در سال ۱۳۷۵ در سفر رهبر انقلاب، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری تصویب شد و در سال ۹۲ نیز ۱.۵ میلیارد دلار برای اجرای آن اختصاص یافت اینک این سوال مطرح است که این طرح چقدر پیشرفت دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل ریز گردها در خوزستان اشاره کرد و گفت: مشکل ریزگردها با مدیریت و تدبیر قابل‌حل است، اگر تدبیر نباشد فرصتی مثل کشاورزی از بین می‌رود و به تهدیدی مثل ریزگرد تبدیل می‌شود.

جلیلی به موضوع روابط خارجی کشور نیز اشاره کرد و گفت: گفته ‌شد برای پیشرفت کشور باید با دنیا تعامل کرد تا مشکلات اقتصادی نیز حل شود.

وی ادامه داد: آیا در موضوع ریزگردها از فرصت تعامل با دنیا توانستیم استفاده کنیم و یا چرخ اقتصاد، اشتغال و تولید کشور راه افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدجواد

      مرسی

    • بدون نام

      زنده باد روحانی

    • بدون نام

      احمدی نژاد هم تفکر انقلابی داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج