۵۲۵۱۰۴
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

تسلیت قالیباف در پی فوت کارگران معدن آزادشهر

محمدباقر قالیباف در پیامی با ابراز تاسف از وقوع انفجار در معدن زمستان یورت آزادشهر، ضایعه فوت کارگران این معدن را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم: محمدباقر قالیباف شهردار تهران و نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران اسلامی، در پی فوت ۲۱ کارگر شریف معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر در استان گلستان، در پیامی این حادثه تلخ را به مردم و بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.

در بخشی از متن قالیباف آمده است: جان باختن تعدادی از کارگران زحمت‌کش که در حادثه غم‌بار معدن ذغال سنگ زمستان یورت شمال غربی در استان گلستان جان خود را از دست دادند همه ملت ایران را عزادار کرد.

بنده با شنیدن خبر این حادثه عظیم معدن آزادشهر بسیار متاثر شدم جان باختن و مصدوم شدن کارگران سخت‌کوش که با حداقل درآمد در این شرایط سخت کار می‌کنند و دچار چنین حوادثی می‌شوند قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.

اینجانب ضمن اعلام همدردی با حادثه‌دیدگان و خانواده‌های آنان امیدوارم مسئولان با همه توان و با استفاده از همه امکانات برای امدادرسانی و کاستن از آلام حادثه دیدگان اقدام کنند.

در پایان برای مصدومان این حادثه شفای عاجل از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم و آرزو می‌کنم کارگران محبوس در کمال سلامت از محیطی که در آن گرفتار شدند نجات پیدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پلاسکو خراب شد تو قم بودی
      حالا تسلیت میگی که رای بیاری؟ رای که نمیاری عزیزم

    • بدون نام

      این تسلیت ها دردی از خانواده های اون کارگر بدبخت دوا نمیکنه .آقایون مسئول ،لطفا یک کمی برای ایمنی و نظارت بیشتر بر محل کار کارگران تلاش کنید .الان برید یک سری به کارگران بدبخت شرکت پروفیل ساوه بزنید . این کارگران زحمت کش گاهی مجبور شدند که 4 ماه بدون حقوق زندگیشونا بچر خونند .حالا هم رییس و مسئولین شرکت پروفیل فرمودند که اگر کارگری میخواهد در پروفیل کارکند باید حتما قبل از عقد قرارداد جدید ،برگه ای را امضا کند که این جانب ... تمام وسائل ایمنی را در اختیار دارم و اگر روزی اتفاق و یا حادثه ای متوجه من شد ،شرکت پروفیل ساوه هیچ تعهدی در قبال حادثه و مرگ من ندارد .آخه بگو بی وجدان مگر شما دین ندارید .مگر شما انسان نیستید .حالا کارگر بدبخت که چندین سال از عمرشو با بدبختی توی پروفیل ساوه گذرونده ،مجبوره که این برگه را امضا کنه .در غیر این صورت اخراجه .آهای ی ی آقایون مسئول نمیخواهید اون بالا فقط دستور بدید و وقتی کارگری مرد پیام تسلیت بدید و حق ماموریت بگیرید وبرید بازدید از محل جون دادن کارگر .الان بلند شید برید شرکت پروفیل ساوه .ببینید کارگرهای بدبخت چقدر درد روی دلشونه .به خدا نمیدونم این پیام را چطور به گوش مسئولین شرکت پروفیل ساوه برسونم .تو را خدا یکی به داد این کارگرهای بدبخت برسه .اگر حرف بزنند اخراجند .اگر برگه را امضا نکنند اخراجند .کسی نییییییست ؟

    • بدون نام

      نزدیک انتخابات می شود برخی افراد چقدر وظیفه شناس و مودب می شوند
      ولی کاش همیشه اینطور باشند و صد البته کاش بیشتر به نیروهای خدماتی و زحمتکش شهرداری که در گرمای تابستان و شبهای سرد زمستان مشغول کار هستند بیشتر توجه شود و حقشان توسط پیمانکاران ضایع نگردد

    • بدون نام

      بنده با شنیدن خبر این حادثه عظیم معدن آزادشهر بسیار متاثر شدم !!!!!!!! چنین حرفایی اززبان کسی که شب پلاسکو داشت قهقهه میزد بعیده !

    • بدون نام

      تسلیتش به درد خودش میخوره.اگر تمام جوانان ایران هم کشته بشن این قالیباف عین خیالش نیست چون فقط به فکر پوله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج