۵۲۵۱۱۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سارقان کامیون‌ ها محاکمه شدند

اعضای باند سرقت معروف به «حمید تبر» که با شیوه و ترفندی خاص بار کامیون‌داران را سرقت می‌کردند، صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به تشریح نحوه سرقت‌های خود پرداختند.

روزنامه ایران: اعضای باند سرقت معروف به «حمید تبر» که با شیوه و ترفندی خاص بار کامیون‌داران را سرقت می‌کردند، صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به تشریح نحوه سرقت‌های خود پرداختند.
رسیدگی به این پرونده از سال ۹۴ و در پی اعلام چند شکایت از سوی کامیون‌داران در نواحی مختلف تهران آغاز شد. سرانجام اعضای این باند به جز سردسته‌شان شناسایی و بازداشت شدند.در آغاز جلسه دیروز دادگاه، متن کیفرخواست علیه متهمان توسط منشی دادگاه بیان شد سپس یکی از شاکیان که از رانندگان کامیون بود، درباره سرقت‌ها گفت: «راننده هستم و سال‌هاست به شهرهای مختلف بار می‌برم. روز حادثه پس از بارگیری تیرآهن از کرمانشاه راهی مشهد بودم که بین راه به اسلامشهر رسیدم و در کمربندی واوان گرفتار ترافیک شدم.
همان موقع راننده پرایدی به من دست تکان داد و اشاره کرد لاستیک ماشین پنچر شده و احتمال ریزش بار وجود دارد. اما به حرف این راننده توجهی نکردم و به راه خودم ادامه دادم تا اینکه بالاخره در یک جای خلوت توقف و به ماشینم نگاه کردم تا ببینم لاستیک کدام چرخ پنچر شده است ولی هیچ‌خبری از پنچری نبود. به همین دلیل از سمت شاگرد سوار ماشین شدم که یک دفعه یک نفر از سمت راننده وارد ماشین شد و مرا به عقب پرت کرد.
همان موقع بود که فهمیدم در چه دامی افتاده‌ام، سپس چهار نفر دیگر با زور و تهدید مرا به داخل یک سمند آبی بردند. در این کش و قوس تصمیم گرفتم از دست آنها رها شوم اما آنها گردنم را گرفته بودند و تا حد خفگی فشار می‌دادند. به بیابان که رسیدیم یک شال به گردنم بستند و مرا روی زمین کشیدند. بعد هم کامیونم را با بار آهن بردند.
در ادامه و پس از طرح شکایت مالباخته‌ها، یکی از متهمان در جایگاه ایستاد و گفت: سردسته باند فردی به نام حمید معروف به «حمید تبر» است که هنوز فراری است و ما هم از سر نادانی در دام او افتادیم. من راننده پراید بودم و همدستانم کامیون‌هایی را که بار آهن داشتند شناسایی می‌کردند و بعد از سرقت کامیون‌ها همه محموله آنها را می‌دزدیدند.
در جریان رسیدگی به پرونده، سه متهم دیگر نیز ضمن ابراز پشیمانی به دفاع از خود پرداختند.در پایان جلسه قضات دادگاه کیفری یک استان تهران وارد شور شدند و هر یک از چهار متهم را به اتهام سرقت همراه با آزار و اذیت به ۱۰ سال حبس و به جرم آدم‌ربایی به ۱۵ سال زندان محکوم کردند. پرونده سردسته فراری باند نیز همچنان باز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر قاضی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج