جاباما
۵۲۵۲۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاندیداها در مناظرات تنها به کشمکش‌ نپردازند

یک عضو فراکسیون مستقلین ولایی تاکید کرد که کاندیداها در مناظرات انتخاباتی تنها به کشمکش نپردازند وبرنامه های خود را برای شناخت مردم ارائه کنند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو فراکسیون مستقلین ولایی تاکید کرد که کاندیداها در مناظرات انتخاباتی تنها به کشمکش نپردازند وبرنامه های خود را برای شناخت مردم ارائه کنند.

ولی‌الله نانوا کناری در ارزیابی از دور اول مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره باید به سمتی رود که رغبت،انگیزه و میل بیشتری را برای مخاطبان جهت دیدن آن و دنبال آن مشارکت در انتخابات فراهم کند.

وی افزود: انتظار می رود کاندیداها به سوالات به دقت پاسخ داده و برنامه‌هایشان برای رفع مشکل را ارائه کنند. همه ما مشکلات را به خوبی می‌دانیم و از جزئیات آن مطلعیم. مردم می خواهند برنامه های کاندیداها برا ی رفع آن مشکلات را بدانند نه اینکه کاندیداها تنها به دادن شعار اکتفا کنند.

نماینده بابلسر گفت: انتظار می‌رود چنین روندی در مناظرات پیش رو به خصوص مربوط به مسائل اقتصادی پیش رود و کاندیداها درباره برنامه هایشان پیرامون چگونگی اجرایی شدن شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توضیح دهند وبرنامه ارائه دهند.

نانواکناری در پایان اظهار کرد: کاندیداها باید تمرکزشان را در ارائه برنامه قرار دهند و کشمکش ها را به حداقل برسانند تا مردم به شناخت ازآنها برای انتخاب اصلح دست یابند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج