۵۲۵۲۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرتقال قاچاق کیلویی ۸ هزار تومان شد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: قیمت انواع میوه باتوجه به عرضه و تقاضا در بازار تغییر چندانی نداشته و مناسبت‌های خاص در میزان تقاضا تغییری ایجاد نکرده است.

خبرگزاری میزان: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: قیمت انواع میوه باتوجه به عرضه و تقاضا در بازار تغییر چندانی نداشته و مناسبت‌های خاص در میزان تقاضا تغییری ایجاد نکرده است.

حسین مهاجران در خصوص وضعیت بازار میوه و میزان عرضه و تقاضای انواع محصولات فرنگی اظهار کرد: تقاضا و عرضه میوه در بازار نسبت به روزهای اخیر تغییر نکرده و اعیاد و مناسبتهای مختلف تاثیر چندانی بر بازار میوه نداشته است.

وی افزود: در روزهای اخیر قیمت گوجه‌فرنگی تا حدودی کاهش داشته و بین ۴ هزار تومان تا ۴ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تصریح کرد: قیمت سیب‌زمینی نیز با کاهش نسبی همراه بوده و هرکیلو بین هزار و ۴۰۰ تا هزار و ۸۰۰ تومان در میادین تره‌بار عرضه می‌شود.

مهاجران در خصوص قیمت سیب‌زمینی در روزهای آینده خاطرنشان کرد: تا ۱۰ روز آینده سیب‌زمینی تازه روانه میادین تره‌بار خواهد شد و قیمت‌ها با کاهش روبرو می‌شود.

وی در توضیح قیمت چاقاله و گوجه سبز گفت: قیمت هر کیلو چاقاله بادام ریز ۱۵ هزار تومان، درشت بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان و هرکیلو گوجه سبز درشت بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان و گوجه سبز ریز با قیمت‌های کمتری در میادین تره‌بار به‌فروش می‌رسد.

مهاجران در ادامه به پرتقال‌های وارداتی موجود در بازار اشاره کرد و گفت: با توجه به تقاضای مشتریان هنوز پرتقال در بازار وجود دارد و هرکیلو پرتقال مصری ۸ هزار تومان و پرتقال قبرسی با قیمت کیلو ۵ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.

وی در رابطه با قیمت سایر میوه‌ها در میادین‌میوه و تره‌بار عنوان کرد: هر کیلو کیوی کیلویی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، خیار گلخانه کیلویی ۳ هزار تا ۴ هزار تومان و خیار بوته‌ای بین ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در انت‌ها یادآور شد: هرکیلو ملون در میادین میوه‌و‌تره‌بار بین ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلو هندوانه بین ۸۰۰ تا هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج