۵۲۵۲۴۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دستور لاریجانی در مورد حادثه معدن آزادشهر

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: با دستور علی لاریجانی رئیس مجلس امروز یک هیئت ویژه از طرف کمیسیون صنایع و معادن مجلس به محل حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر اعزام می‌شود تا از نزدیک حادثه را پیگیری کنند.

خبرگزاری میزان: رامین نورقلی پور دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر و جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از معدنکاران در این حادثه اظهار کرد: دیروز پس از مطلع شدن از حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر با تصمیم مجمع نمایندگان استان گلستان به عنوان دبیر مجمع به محل حادثه اعزام شدم تا از نزدیک بر عملیات امدادرسانی نظارت کنم و پیگیری‌های مقتضی را صورت دهم.

نور قلی‌پور ادامه داد: علاوه بر بنده، آقایان علیرضا ابراهیمی نماینده مردم آزادشهر در مجلس و طیار نماینده مردم گنبدگاووس نیز در محل حادثه انفجار معدن زغال سنگ یورت آزادشهر حضور دارند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای تامین استان گلستان، گفت: امروز قبل از ظهر جلسه شورای تامین استان گلستان با حضور آقایان ربیعی و نعمت‌زاده وزرای کار و صنعت به منظور بررسی ابعاد و علل حادثه انفجار دیروز معدن زغال سنگ آزادشهر برگزار می‌شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: با دستور علی لاریجانی رئیس مجلس امروز یک هیئت ویژه از طرف کمیسیون صنایع و معادن مجلس به محل حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر اعزام می شود تا از نزدیک حادثه را پیگیری کنند.

نورقلی‌پور با اشاره به کمبود تجهیزات ایمنی در معادن زغال سنگ کشور گفت: فقدان و کمبود تجهیزات ایمنی، خطر بالقوه‌ای است که ۲۱ معدن استان گلستان را تهدید می‌کند و با توجه به اینکه تامین و تجهیز معادن زغال سنگ به امکانات ایمنی هزینه بالایی را می‌طلبد این امر از توان پیمانکاران داخلی خارج است و نیاز به یک سرمایه گذاری کلان دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج