۵۲۵۲۶۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ظاهر جدید نسخه دسکتاپ یوتیوب رونمایی شد

پیش تر در خبرها در خصوص نحوه فعال کردن قابلیت مخفی Dark Mode در یوتیوب به شما توضیح داده بودیم. امروز یوتیوب به صورت رسمی (و نه مخفی) از کاربران و مخاطبانش دعوت کرده تا ظاهر و شکل و شمایل متفاوت نسخه دسکتاپ آن را مشاهده کنند.

وب سایت تک شات: پیش تر در خبرها در خصوص نحوه فعال کردن قابلیت مخفی Dark Mode در یوتیوب به شما توضیح داده بودیم. امروز یوتیوب به صورت رسمی (و نه مخفی) از کاربران و مخاطبانش دعوت کرده تا ظاهر و شکل و شمایل متفاوت نسخه دسکتاپ آن را مشاهده کنند.

ظاهر جدید نسخه دسکتاپ یوتیوب رونمایی شد

یکی از ویژگی های جدید وبسایت باز طراحی شده یوتیوب، وجود حالت تیره یا Dark Mode در آن است که کاملاً برای تماشای ویدیو در شب مناسب است. هم چنین طراحی جدید تا حدودی ما را به یاد اپلیکیشن های موبایل بوتیوب می اندازد. در این باره Brian Marquardt، مدیر محصولات یوتیوب قول داده که این وبسایت/اپلیکیشن پخش ویدیو در تمامی پلتفرم ها بتواند ثبات خود را حفظ کند.

Marquardt در بیانیه ای این طور توضیح داده:

در همین حین که ما امیدواریم شما از کاری که ما در حال انجامش هستیم خوشتان بیاید، بسیار هیجان زده ایم که جامعه و کاربران یوتیوب را در آن وارد کنیم تا پیش از آن که سایت به صورت عمومی تری برای همه عرضه شود، آن را بهبود دهیم.

افرادی که تمایل دارند ظاهر جدید یوتیوب را مشاهده کنند، می توانند به این لینک وارد شوند. البته در ابتدا لازم بود تا برای مشاهده طراحی جدید یوتیوب، در این لینک ثبت نام کرده باشید؛ اما دیگر نیازی به این کار نیست و آن طور که یوتیوب قول داده، در هفته های آتی کاربران بیشتری دعوتنامه مربوطه را دریافت خواهند کرد و مدتی بعد هم طراحی جدید برای همگان و به صورت عمومی در دسترس خواهد بود.

به جز قابلیت Dark Mode، می توانیم به طراحی کلی تمیزتر یوتیوب اشاره کنیم؛ به طوری که دو منوی جداگانه در یک منو ادغام شده اند و هر آیتم جداگانه در منو نیز به خوبی در فضای مربوط به خود جای گرفتند که باعث شده حالت کلی سایت تغییر پیدا کند.

اما یکی از مهم ترین تغییرات، هنوز در این نسخه دیده نمی شود و آن به استفاده یوتیوب از Polymer بر می گردد. Polymer، تکنولوژی جدید برنامه نویسی است که توسعه وب را ساده تر می کند. نتیجه استفاده یوتیوب از آن می تواند منجر به ایجاد تغییرات اساسی تری در وبسایت پخش کننده ویدیوی گوگل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج