جاباما
۵۲۵۲۷۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مایکروسافت: ویندوز فون‌های جدیدی در راهند

مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، در مصاحبه ای با MarketPlace گفت که مایکروسافت در حوزه اسمارت فون ها به کسب و کار سخت افزاری باز خواهد گشت.

وب سایت تک شات: چندی پیش در خبرها خواندیم که آخرین گزارش فصلی مایکروسافت به سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا به "زمان مرگ" ویندوزفون ها اشاره داشته است. در بخشی از این سند که به کسب و کار فعلی مایکروسافت می پردازد، نامی از ویندوزفون برده نشده است. در حالیکه در اسناد دوره پیشین ویندوزفون ها هم در این فهرست دیده می شدند. با سهمی بسیار اندک از بازار و عدم معرفی گوشی لومیای جدید از سال ۲۰۱۵ تا کنون، زنده نگه داشتن ویندوزفون ها به عهده کمپانی های سوم شخصی مانند اچ پی و آلکاتل گذاشته شده است.

مایکروسافت: ویندوز فون‌های جدیدی در راهند

مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، در مصاحبه ای با MarketPlace گفت که مایکروسافت در حوزه اسمارت فون ها به کسب و کار سخت افزاری باز خواهد گشت. اما افزود که این بازگشت ممکن است با دستگاه هایی باشد که مانند خط سرفیس قالب موجود را بشکند و پشت سر بگذارد. مدیرعامل مایکروسافت توضیح داد که مایکروسافت هنوز در حوزه اسمارت فون ها با معرفی اپلیکیشن های اندرویدی و iOS فعال است. و البته مایکروسافت تعداد زیادی پتنت اندرویدی دارد که درآمد خوبی برای این کمپانی به همراه دارند.


وقتی صحبت از سخت افزار می شود، نادلا بطور شفاف بیان می کند که مایکروسافت به دنبال چیز جدیدی است.

پس به مفهومی وقتی می گوییم که ما گوشی های بیشتری تولید می کنیم، مطمئنم که تولید می کنیم، اما ممکن است شبیه گوشی های امروزی نباشند.


ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت گفت:

ما امروز اسمارت فون می سازیم، ما کمپانی هایی مانند اچ پی را داریم که گوشی می سازند و ما تمرکز خود را بر روی حوزه خاصی قرار داده ایم که مدیریت، امنیت و ویژگی خاصی به نام Continuum است، که تلفنی است که می تواند یک کامپیوتر باشد. و در این نقطه، می خواهیم اطمینان کسب کنیم که تمامی نرم افزار ما روی iOS و اندروید در دسترس است. ما به دنبال تغییر بعدی در شکل و عملکرد هستیم. کاری که ما با سرفیس کردیم نمونه ای بسیار خوب است. هیچکس پیش از ما به محصولات دو در یک فکر نکرده بود و ما این گروه را خلق کردیم و آن را آنقدر موفق کردیم که محصولات اینچنینی بیشتری در راهند. و این همان کاریست که به دنبالش هستیم.


حدس و گمان هایی در خصوص تولید سرفیس فون های ARM مطرح است که اپلیکیشن هایی را با استفاده از نسخه کامل ویندوز 10 اجرا می کنند، که البته این محصول تا پیش از سال 2020 آماده نخواهد شد. بر اساس سخنان نادلا، شاید نتوانیم بگوییم که ویندوزفون به پایان راه رسیده، بلکه فقط به حالت تعلیق درآمده و منتظر طراحی و ویژگی های جدید است که آن را به زندگی بازگردانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج