۵۲۵۲۷۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

واکنش حماس به دیدار محمود عباس با ترامپ

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که دل بستن به دیدار محمود عباس با ترامپ "اتلاف وقت" است و این دیدار هیچ دستاورد و نتیجه‌ای برای ملت و مساله فلسطین در پی نخواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که دل بستن به دیدار محمود عباس با ترامپ "اتلاف وقت" است و این دیدار هیچ دستاورد و نتیجه‌ای برای ملت و مساله فلسطین در پی نخواهد داشت.

سامی ابوزهری، سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی نسبت به "همسویی با طرح‌ها و پروژه‌هایی که هدف از آن نابودی مساله فلسطین یا خدشه وارد کردن به حقوق ملت فلسطین است،" هشدار داد.

ابوزهری افزود: ملت فلسطین فرصت کافی را به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای جبران اشتباهات قبلی خود و خطراتی که سیاست های نادرست او در مسیر قضیه فلسطین ایجاد کرده است، همچنین پایان دادن به اختلافات داخلی و سر و سامان دادن به اوضاع داخلی فلسطین داده است.

او گفت: با این وجود عباس همچنان به سیاست های اشتباه خود و دل بستن به آمریکا و مذاکرات سازش با دشمن صهیونیستی ادامه می دهد و تمامی خواسته های ملت فلسطین برای پایان دادن به این سیاست ها و توافق بر سر یک استراتژی ملی یکپارچه جهت مقابله با چالش های پیش رو را نادیده می گیرد و همین مساله موجب سلب مشروعیت او نزد ملت فلسطین شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمود عباس شامگاه روز چهارشنبه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار و گفتگو کرد. او در این دیدار که ۲۵ دقیقه به طول انجامید، بر "عزم جدی خود برای تحقق صلح و به رسمیت شناختن اسرائیل تاکید و خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین شد"

عباس گفت که تحقق راه حل تشکیل دو کشور و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی در مرزهای ۱۹۶۷ گزینه راهبردی و استراتژیک تشکیلات خودگردان فلسطین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج