۵۲۵۳۲۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اپل یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های دنیا را می‌خرد

تحلیلگران بر این باور هستند که اپل قصد دارد یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های دنیا را خریداری کند. گفته شده که این خرید می‌تواند به بزرگی خرید شرکت Beats باشد. براساس اطلاعات منتشر شده این خرید می‌تواند سرویس‌های شرکت اپل را افزایش دهد.

مجله دیجی کالا: اکثر شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه تکنولوژی در طول سال شرکت‌های مختلف را خریداری می‌کنند. شرکت اپل هم در طول چند سال گذشته کم دست به این کار نزده و شرکت‌های بزرگ و کوچک مختلفی را خریداری و به زیر مجموعه خودش تبدیل کرده است. حالا شایعه شده که یکی از جدیدترین خرید‌های این شرکت کلی سر و صدا به راه می‌اندازد.
اپل یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های دنیا را می‌خرد

تحلیلگران بر این باور هستند که اپل قصد دارد یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های دنیا را خریداری کند. گفته شده که این خرید می‌تواند به بزرگی خرید شرکت Beats باشد. براساس اطلاعات منتشر شده این خرید می‌تواند سرویس‌های شرکت اپل را افزایش دهد. حتی به نظر می‌رسد که بسیاری از سهام داران شرکت اپل خودشان را برای خرید یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های دنیا آماده می‌کنند. با این خرید اپل خودش را در حوزه رسانه‌های خبری و سرگرمی هم فعال خواهد کرد و با مشتریان بیشتری سر و کار پیدا می‌کند.

هنوز نام این رسانه بزرگ مشخص نشده و نمی‌دانیم اپل قصد دارد چه شرکتی را خریداری کند. قبلا شایعه شده بود که این شرکت به دنبال خرید شرکت برادران وارنر است. شرکت وارنر در سینما، تلویزیون و حتی بازی‌های کامپیوتری بسیار قدرتمند است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج