۵۲۵۵۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: حیف بود سقوط کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا به این نکته اذعان کرد که تیمش کار سختی در مصاف با تیم ماشین‌سازی داشته است.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سایپا به این نکته اذعان کرد که تیمش کار سختی در مصاف با تیم ماشین‌سازی داشته است.

حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: بازی پایانی همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، دشوار بود. با توجه به بازی‌های همزمان و نتایج آنها، رقابت در انتهای جدول فشرده بود و می‌توانستیم سه امتیاز بگیریم و سرنوشت دست خودمان باشد. ما روز سختی را مقابل ماشین سازی داشتیم. حریف خوب مقاومت کرد و عملکردشان در انتهای لیگ خوب بود.

وی افزود: شاهد یک فوتبال سالم و پاک در هفته پایانی بودیم. ما امروز تلاش زیادی کردیم و موقعیت‌های زیادی نیز داشتیم و در نهایت در ثانیه‌های پایانی برای قطعی کردن بقای خود موفق به گلزنی شدیم.

سرمربی سایپا ادامه داد: من بارها گفته‌ام که تیم ما امسال به نوعی گرفتار شد. جایگاه سایپا در اینجای جدول نبود و می‌توانست بالاتر باشد. خوشبختانه حمایت خوبی از من و تیم صورت گرفت. متاسفانه نتیجه‌گیری سایپا بر خلاف تلاش اعضای تیم بود. مهمترین بخش کار فنی، گلزنی بود که ما از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کردیم. امروز هم آخرین فرصت ما بود که خوشحالم زحمات بازیکنان جواب داد، چون حیف بود سایپا به دسته اول سقوط کند. باشگاه از یک مدیریت قوی بهره‌مند است و اگر سقوط می‌کرد، کار سخت می‌شد. خوشبختانه تلاش در تمرینات به‌گونه‌ای پیش رفت که امروز پیروز شدیم. از بازیکنانم بابت اذیت‌هایی که شدند، عذرخواهی می‌کنم. به تیم‌های صبا و ماشین سازی نیز خسته نباشید می گویم، به هر حال این قانون بود که دو تیم سقوط کنند. همچنین به تیم‌های سپیدرود و پارس جم جنوبی نیز بابت صعودشان تبریک می‌گویم.

فرکی درباره عملکرد ضعیف تیمش در گلزنی، به ثمر رساندن فقط ۲۰ گل در ۳۰ بازی و همچنین عملکرد متفاوتش روی نیمکت سایپا تصریح کرد: بهترین مربیان دنیا نیز شاید یک فصل نتوانند نتیجه خوبی بگیرند. در این شرایط نباید گفته شود که آنها مربیان خوبی نیستند. درباره خودم نیز باید بگویم که تلاش کردم سایپا سقوط نکند. از همان ابتدا می‌دانستم که مشکلاتی وجود دارد که برخی از آنها با وجود تلاش‌ها، حل نشد. ما در نیم فصل اول حسن‌زاده را نیز در خط حمله داشتیم و می‌خواستیم پیروز شویم، اما گل نمی‌زدیم. پس از جدایی او نیز نتوانستیم جایگزین‌های خوبی پیدا کنیم. تیم‌های بالای جدول مهاجمان خوبی دارند. به هر حال زدن ۲۰ گل آمار بدی است و این آمار برای تیمی مثل سایپا نیز بد است.

وی درباره تماشاگر نداشتن تیمش گفت: هواداران نقش تاثیرگذاری دارند. همان‌هایی که امروز آمدند، فضا را تغییر دادند و نشان دادند که حضور هواداران تاثیرگذار است. باشگاه ما نیز در جمع کردن هواداران فعالیت دارد.

سرمربی سایپا در پایان در خصوص خداحافظی ابراهیم صادقی گفت: من ندیدم که او خداحافظی کرده است یا نه. فقط دیدم که صادقی به رختکن می‌رود. او شخصیت بالایی دارد و از نظر فنی و اخلاقی یک الگوی خوب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج