۵۲۵۵۸۶
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

قالیباف: تحولی در عرصه اقتصاد رخ نداده است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز فروش کالاهای اروپایی به ایران سرعت گرفته و اتفاقی در صادرات و اقتصاد ما نیفتاده است.

خبرگزاری فارس: محمدباقر قالیباف گفت: برجام یک سند ملی است و این توافقنامه مورد قبول مجموعه نظام است؛ به عبارتی برجام به معنای آن است که دولت‌ها نمی‌توانند بیایند این سند را تغییر دهند یا رد کنند.

وی که با خبرگزاری صداوسیما گفت‌وگو می‌کرد، اظهارداشت: این یک تعهد است و هر دولتی من‌جمله «دولت مردم» از این موضوع حمایت و دفاع خواهد کرد.

قالیباف گفت: اشکالی که امروز وجود دارد در این است که آن زمانی برجام به نتیجه رسید مذاکرات عمدتاً سیاسی و حقوقی بود و اگر دقت کنیم آن اواخر بخش فنی به آن اضافه شد که آقای صالحی برای این موضوع رفتند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در بخش فنی این خلاء بود و ضعف دولت از اینجا ناشی شد که در حوزه مسایل تحریم‌ها در بخش اقتصاد، پولی و مالی آن طوری که باید و شاید کارشناسان درگیر نشدند و دولت هم نتوانست این کار را آن طور که باید و شاید انجام بدهد.

وی افزود: به هر حال امروز برجام یک سند مورد قبول است و طبیعتاً طرف مقابل هم باید آن را انجام بدهد.

قالیباف گفت: اشکال دولت، امروز این است که تعهدات خودش را در داخل انجام داده ولی قدرت و حوزه نفوذ ندارد که از ظرفیت‌های طرف مقابل استفاده و آن را تحقق بدهد.

وی ادامه داد: در واقع چک را گرفته‌اند، اما نمی‌توانند تبدیل به پول کنند.

قالیباف گفت: ان‌شاء‌الله در «دولت مردم» مصمم هستیم که این بخش را تحقق دهیم؛ همین حرفی که مردم می‌زنند و می‌گویند، خُب تحریم‌ها حل شد، اما آثار آن را در زندگی‌مان نمی‌بینیم؛ نه تنها نمی‌بینیم حتی عکس آن را می‌بینیم، یعنی امروز فروش کالاهای اروپایی به ایران سرعت گرفته و اتفاقی در صادرات و اقتصاد ما نیفتاده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: «دولت مردم» این موضوع را اجرایی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوستت دا ریم قالیباف

    • کمالی

      درست میگن بدرود

    • محمدرضا بختیار

      آقای قالیباف وجدانی شما که خالق این همه تفکرهای راهبردی و آینده نگر هستید طی این یه عمری که شهردار پایتخت بودید چه تحول و تغییراتی در نظام و ساختار شهرداری ها انجام دادید که باعث افتخار شما بشه البته باید انصاف به خرج داد که تابلو معکوس پروژه نصب کردید ولی روی یک عدد قفل میشد یا سه بار دوباره از اول میشد باید از پرورش موش های صحرایی در جوی های خیابانی و صد برابر کردن آن از طرف دوستداران حیوانات به شما لوح دهند واز طرف کارخانجات کاغذ سازی و تولید نوپان و الوار در تامین مایحتاجشان توسط قطع درختان اماکن لوح دهند و در راستای از بین بردن اماکن تاریخی و تغییر کاربردی اماکن و ساختمان ها قدردانی کرد از شما باید بابت واگذاری املاک و مستغلات به شورای شهر کمال سپاس را داشت از شما بابت کشتن آتشنشانان و کتمان ارتباط با افراد زیر آوار پلاسکو تشکر کرد آقای قالیباف یک شهر تهران را نتوانستید مدیریت کنید با چه جرات و با چه اعتماد به نفس پوشالی از دولت انتقاد می کنید ووعده رفاه به مردم میدهید شما که به فیش حقوقی 25میلیونی خود محققانه می نگرید اگر دلسوز بودید چه شما و چه دیگران که شعار میدهند بدون حقوق و استفادهای شخصی از منابع ملی و دولتی برای ملت خدمت می کردید

    • بدون نام

      دوستت داریم قالیباف

    • بدون نام

      همونقدر که شماجناب قالیباف در تهران تحول داشتید !!!
      به جور شعار میدی انگار تهران رو کردی مدینه فاضله
      رای بهت نمیدیم جناب سرهنگ قالیباف

    • محسن

      فقط قالیباف

    • بدون نام

      واقعا شما که انحصار تمام پیمانکاری شهرداری به نهاد خاص دادی . تخلفات عدیده شهرداری باید توسط دستگاه نظارتی به اطلاع مردم برسد تا مردم به عمق فساد در شهرداری تهران پی ببرند

    • بدون نام

      برای ماکه نداشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج