۵۲۵۶۸۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

۱۳ معدن‌کار در عمق آوار گرفتار هستند

ردم آزادشهر و رامیان در مجلس با اشاره به فقدان تجهیزات ایمنی در معادن حوزه انتخابیه‌اش، بیان داشت: بر خلاف معادن سایر مناطق از جمله طبس که به نسبت از ایمنی مطلوبی برخوردارند، حدود ۱۲ معدن منطقه آزادشهر و رامیان از نبود تجهیزات ایمنی رنج می‌برند و فقدان تجهیزات ایمنی خطر بالقوه‌ای است که سایر معادن منطقه ما و معدنکاران آن‌ها را تهدید می‌کند.

خبرگزاری میزان: مردم آزادشهر و رامیان در مجلس با اشاره به فقدان تجهیزات ایمنی در معادن حوزه انتخابیه‌اش، بیان داشت: بر خلاف معادن سایر مناطق از جمله طبس که به نسبت از ایمنی مطلوبی برخوردارند، حدود ۱۲ معدن منطقه آزادشهر و رامیان از نبود تجهیزات ایمنی رنج می‌برند و فقدان تجهیزات ایمنی خطر بالقوه‌ای است که سایر معادن منطقه ما و معدنکاران آن‌ها را تهدید می‌کند؛ بگونه‌ای که حتی امکانات اولیه معادن منطقه ما نیز قدیمی و فرسوده است.

علیرضا ابراهیمی نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین آمار از جان باختگان حادثه معدن ذغال سنگ آزادشهر، اظهار کرد: من و سایر نمایندگان مجلس که به منطقه اعزام شده‌اند تا ساعت ۲۳ دیشب در محل حادثه حضور داشتیم و مطابق آنچه که از نزدیک مشاهده کردیم هنوز ۶ معدنکار که در رویت امدادگران هستند از محل حادثه خارج نشده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۳ معدنکار نیز در عمق بیشتری در آوار معدن آزادشهر گرفتارند و این افراد هنوز قابل رویت نیستند؛ امیدواریم هر چه زودتر عملیات آواربرداری پایان یابد و به اجساد پاک این ۱۳ معدنکار دسترسی پیدا کنیم؛ البته این امید وجود دارد که تعدادی از این عزیزان صرفا مصدوم شده باشند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      الهی من لی غیرک. ای تنها امید بی کسان امید شان را ناامید نکن. .....امین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج