۵۲۵۹۳۴
۲۹ نظر
۵۰۰۵
۲۹ نظر
۵۰۰۵
پ

تاکتیک روحانی در مناظره

مشاور فرهنگی روحانی اظهار کرد: آن طور که به نظر می‌آید روحانی در مناظره امروز نگران آرامش جامعه بود و نمی‌خواهد اجازه دهد در اثر مناظره‌ها نگرانی و شوکی در جامعه وارد شود.

خبرگزاری ایسنا:‌ حسام الدین آشنا در گفت‌وگویی،‌در ارزیابی از دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مناظره امروز به روشن شدن صفوف و خطوط مناظره کمک بسیاری کرد.

وی با بیان اینکه در مناظره امروز روشن شد که در عمل شاهد دو جریان هستیم، خاطر نشان کرد: یک جریان کاملا و بدون برنامه منتقد دولت است و جریان دیگر جریان دولت است که با برنامه عمل می‌کند.

مشاور فرهنگی روحانی گفت: نگرانی که وجود داشت این بود که کاندیداها بتوانند در سایه انتقاد از ارائه برنامه فرار کنند، اما با توجه به سازوکارهایی که پیش بینی شده است مناظره هفته آینده، مناظره برنامه‌ها خواهد بود.

آشنا با اشاره به رویکرد حسن روحانی در مناظره امروز اظهار کرد: روحانی رویکردی آرام و متناسب با ظرفیت‌های جامعه داشت و آن طور که به نظر می‌آید ایشان نگران آرامش جامعه هستند و نمی‌خواهند که اجازه دهند در اثر مناظره‌ها نگرانی و شوکی به جامعه وارد شود .

وی گفت: در مقابل برخی به دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای دولت و کسب آرای مردم بودند.

مشاور فرهنگی روحانی در پایان تاکید کرد: مردم در مناظره دوم کاندیداها اطلاع بیشتری از کیفیت ادعاهای نامزدهای انتخاباتی کسب کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاکتیک چیه چی داره بگه

    • بدون نام

      معلومه که روحانی و تیمش نه تنها مملکتو خوب نمیتونت اداره کنن بلکه مناظرشون هم بلد نیستند اداره کنند.
      رییسی عالیه.

      پاسخ ها

      • شاهین

        درود بر روحانی عزیز

      • رییسی

        احسن شما راست می گید روحانی تاتونیست حرف کلید زد اخر چی شد کلیدش گم شد هنوزم پیدا نرد یکم تعصبی کار نکنیم عاقلانه فکر کنیم اگه رییسی صلاحیت نداشت رهبر ایشان را نمی گزاشت مسعول حرم امام رضا ایشان سیدن وبه امام زمان بر می گردنند این مملکت رو امام زمان باید نگهداره شاید نظر امام زمانم ایشان باشه

    • بدون نام

      وجدانی روحانی حرفی برای گفتن نداشت

    • بدون نام

      تمام حرفهای روحانی در تمام حوزه هایی که صحبت کرد .تکراری بود. برنده مناظره آقای میرسلیم بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا من از یه حرکت آقای میر سلیم اصلا خوشم نیومد همش منتظر بود ببینه کی دوربین میاد رو صورتش زیرچشمی نگاه می کرد تا دوربین میومد خیلی تصنعی یه سر تکون میداد. خیلی شوآف داشت دیروز.

    • بدون نام

      روحانی وجهانگیری تمام تلاش خودرابکار می گیرند به هرخدعه ونیرنگ که شدملت راتحت تاثیرگفتار وشعارخودقراردهند تاهمچنان کشورراعقب نگهدارندوامتیازات بیشری به غرب دهند لذا به کاندیدای رقب اتهام ناتوانی وعدم برنامه می زنند درحالیکه رقبای ایشان برنامه های جامع وکاملی برای برون رفت کشور ازمشکلات موجودرادارند ولی روحانی وجهانگیری تمام توان خودرباهرخدعه ونیرنگی برای فریب افکارعمومی جهت همراه کردن وگرفتن رای بکارمی گیرند، ولیکن ملت بحمدالله متوجه حقایق هستند دیگرکلید روحانی کابردی ندارد .اقتصادکشورنیازبه تحول جدی دارد رئیسی یا قالیباف توان وبرنامه آن رادارند.

    • بدون نام

      تاکتیک??/!!!خخخ

    • محمد

      سلام.مردم مواظب باشیدکه آق
      ای آشنا همان مشایی دولت قبل است

    • بدون نام

      اصلا مناظره ها خوب نیست،کاندیداهای اصول گرا که فقط بلدن از روحانی مثل خاله زنک ها انتقاد کنند و هیچ برنامه ای ارایه نمیدن،دکتر روحانی و جهانگیری هم مجبورن از خودشون دفاع کنند این چه مناظره ایه؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی روحانی برنامه میده ؟این انتقادها برای آقای روحانی که بد نیست لااقل مجبور نیست از برنامه هایی که نداره حرف بزنه.

    • بدون نام

      همان رای خودرا به روحانی خواهیم داد وفقط..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم براتون .من که از رای سال 92 خودم به ایشون پشیمونم

    • بدون نام

      زمان خاتمی هرچقدررونق بود و پس انداز میکردیم زمان احمدی یه جا که نه بلکه چندبرابرش هم بدهکار شدیم و الان اقای روحانی که هیچی اقای بیلگیتش هم بیاد نمیتونه گندکاری دولت احمدی را پاک و جبران کنه ... پس همون که بین بد و بدتر بد را انتخاب کنیم این قالیباف و رییسی مثل احمدی هستن ..... روحانی مچکریم

    • بدون نام

      زمان خاتمی هرچقدررونق بود و پس انداز میکردیم زمان احمدی یه جا که نه بلکه چندبرابرش هم بدهکار شدیم و الان اقای روحانی که هیچی اقای بیلگیتش هم بیاد نمیتونه گندکاری دولت احمدی را پاک و جبران کنه ... پس همون که بین بد و بدتر بد را انتخاب کنیم ..... روحانی مچکریم

    • بدون نام

      تاکتیک دورویی وانکار حقیقت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • تنها

      رای مافقط روحانی اون سه فقط اومدن براانتقادباباجمع کنید

    • بدون نام

      مردم تفاوت دوغ ودوشاب را خوب میدانند ودو دکتر مدبر وامیدسازیعنی دکتر روحانی ودکتر جهاگیری را اصلح وتوانا می دانند.

    • حسین باقری از قم

      اقای جهانگیری که تاکتیک خیلی پیچیده و مرموز جناب حاج اقا کروبی را اجرا کردن،یعنی یه برگه اوردن که انشا بود و معلوم بود خط خودش نیست،دقیقا مث حاج اقا به تپق افتاده بود.
      اقای روحانی هم که طبق معمول چیزی برای گفتن نداشتن و حمله به دولت قبل رو دوباره تاکتیک خودشون قرار دادن.با اون تاکتیک و اون برجامشون.
      .ولله ملت تیم روحانی تنبل نا کار امد ونالایق و ... هست.

      علی برکت الله
      و من الله توفیق

    • نا شناس

      خاتمی مراکز هسته ای که اقدار هر کشوری هست تحویل دشمن داد اقای روحانی هم راه ایشان رفت کره شمالی مگر چه داره با ان اقتصاد درب وداغونش جلو امریکاه ایستاده از حاکمیت کشورش دفاع می کند غیر از همین انرژی هسته ای ما اگر در پشرفت انرژی هسته ای رو به جلو رفته بودیم داعشی وجود نداشت چون داعش ساخته پرداخته عربستان وهابیست

    • ناهید

      این "آشنا"دیگه عجب موجودی است . این تخیلات را از کجا آورده . آرامش به جامعه و برنامه داشتن و ....بیشتر آدم وادار به خنده میشه .

    • رزمندگان فراموش شده

      بی خود خودتونو اذیت نکیند تا سال 1400 روحانی هست.

    • بدون نام

      تمام هفت نظر اول یک نفر داده خیلی تابلوهه

    • بدون نام

      دوستان خیالتون راحت دکتر روحانی صد رصد ریس جمهور خواهند شد چون رای ملت پشتش هست زنده باد روحانی با صدای بلند زنده باد روحانی

    • بدون نام

      خلاصه مناظرات دیروز
      اون سه نفر دایم انتقاد میکردند که چرا دولت طی 4 سال نتونسته گند کاریهایی که ما مسببش بودیم رو جمع کنه
      والسلام

    • فرامرز

      دوستان عزیز چرا سرتان را زیر برف کرده اید و واقعیت ها را نمی بینید .حداقل صحبت های امثال اوباما را بخوانید و ببینید چگونه اعتراف می کنند که در مقابل مقاومت ایران و با آن همه تحریم به بن بست خورده بودند ولی روحانی کاری کرد که بقول اوباما بدون شلیک یک گلوله تمام پیچ و مهره های مراکز هسته ای را باز کردند.در اقتصاد هم که عملکردشان معلومه . پس عاقلانه و بدور از تعصب به حقایق نگاه کنید .

    • بدون نام

      جبهه مقاومت راآقای روحانی رهبری نمی کند بلکه باهدایت حکیمانه مقام معظم رهبری موفقیت هاحاصل می شود ودشمنان ناکام می گردند واظهارعجز می کنند ،دوست بزرگواری که روحانی راصددرصد می داند خوب است واقعیات جامعه راببیند بعددرصدبندی نمایند قاطبه مردمی که به روحانی دوره قبل رای دادند اکنون ازرای خودبه ایشان پشیمان هستند جز برخی ازافراد متعصب حزبی که نمی توانند واقعیات راببیند باعینک جناحی می بینند بهتراست واقع گراباشند تاحزبگرا .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج