جاباما
۵۲۵۹۴
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

طالع‌بيني در كافي‌شاپ

تا به حال مي‌دانستيد كه اين‌كه به چه دسري علاقه‌مند هستيد مي‌تواند تا اندازه زيادي ابعاد وجودي شخصيت شما را آشكار كند؟ از بین دسرهای زیر یكی را انتخاب ‌كنید و با خواندن جواب‌ها خودتان را بهتر بشناسید.

طالع‌بيني در  كافي‌شاپ

مجله سیب سبز: یكی از لذیذ‌ترین خورا‌كی‌های دنیا دسر است ‌كه هیچ ‌كس توانایی نه گفتن به آن را ندارد. اما تا به حال مي‌دانستيد كه اين‌كه به چه دسري علاقه‌مند هستيد مي‌تواند تا اندازه زيادي ابعاد وجودي شخصيت شما را آشكار كند؟ از بین دسرهای زیر یكی را انتخاب ‌كنید و با خواندن جواب‌ها خودتان را بهتر بشناسید.

1. ‌كیك اسفنجی
۲. پای لیمو با رو‌كش خامه
3. ‌كیك وانیلی با رو‌كش شكلات
۴. ‌كیك ساده با توت‌‌فرنگی خرد شده و خامه
5. ‌كیك شكلاتی با رو‌كش شكلات
۶. بستنی
7. ‌كیك هویج

طالع‌بيني در  كافي‌شاپ

۱. كیك اسفنجی

شیرین، با محبت و فردی راحت هستید. شما عاشق عروسك و اشیا گرم، نرم و پرزدار هستید. هرازگاهی شلوغ و شیطان می‌شوید. گاهی اوقات در پایان روز هوس بستنی می‌‌كنید. دیگران شما را فردی می‌شناسند ‌كه گاهی مثل بچه‌ها می‌‌شود و رفتارش مانند فردی بالغ نیست.


طالع‌بيني در  كافي‌شاپ

۲. پای لیمو با رو‌كش خامه

فردی انعطاف‌پذیر و زيبا هستید. از دست‌های خود هنگام حرف زدن زیاد استفاده می‌‌كنید. یك سخنران و معلم خوب هستید اما هنگام این ‌كار بهتر است راه نروید و آدامس نجوید. گاهی دوست دارید ریاست همه چیز را به دست بگیرید، با این حال دوستان زیادی دارید.


طالع‌بيني در  كافي‌شاپ

۳. كیك وانیلی با رو‌كش شكلات

رفیق‌باز، خوش پوش و بذله‌گو هستید. در زندگی هدف خاصی ندارید و گاهی سردرگم و بی‌انگیزه‌اید. با این حال هر‌كسی از بودن با شما لذت می‌برد. شما واقعا یك بذله‌گوی قهار هستید. اطرافیان‌تان باید سعی ‌كنند ‌كه شما را عصبانی نكنند و شما دوستی هستید ‌كه برای یك عمر می‌مانید.


طالع‌بيني در  كافي‌شاپ

۴. كیك ساده با توت فرنگی خرد شده و خامه

دوست‌داشتنی، گرم و رمانتیك هستید. شما به فكر دیگران هستید و وقتی اطرافیان‌تان به دردسر بیفتند، روی شما حساب می‌‌كنند. قابلیت این را دارید ‌كه خودتان را برای دیگران فدا ‌كنید. گاهی اوقات احساساتی بودن بیش از حدتان غیر قابل تحمل و آزاردهنده است.


طالع‌بيني در  كافي‌شاپ

۵. ‌كیك شكلاتی با رو‌كش شكلات

همواره آمادگی خدمت ‌كردن به دیگران را دارید. زيبا، خلاق، ماجراجو، بلند پرواز و پرشور هستید. شاید به ظاهر آدمی خونسرد باشید، اما ذاتا خونگرم هستید و نشانش نمی‌دهید. از ریسك ‌كردن با‌كی ندارید. هر مسئله ‌كوچكی در زندگی شما را به‌خودش درگیر نمی‌‌كند. عاشق خندیدن هستید.


طالع‌بيني در  كافي‌شاپ

۶. بستنی

شما عاشق ورزش هستید. هر ورزشی! بیسبال، فوتبال، بسكتبال و حتی راگبی! بدتان نمی‌آید ‌كه در آنها شر‌كت ‌كنید اما ترجیح می‌دهید مسابقات را تماشا ‌كنید. ‌كنترل تلويزیون از شما دور نمی‌شود. فردی خود محور هستید و مایلید روی پای خود بایستید.


طالع‌بيني در  كافي‌شاپ

۷. كیك هویج

شما شخصی دوست داشتنی هستید همیشه خنده بر لبانتان است. با شما بودن مساوی است با خوش‌گذراندن. همه دوست دارند ‌كه با شما به گردش و تفریح بروند. فردی خوش‌قلب ولی گاهی دمدمی مزاج هستید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماهک

      وای چه فال خوشمزه ای بود. مرسی

    • ALI

      عکساشو خیلی لایک میکنم

    • زهرا

      واييييييييييييييي دلم اب افتاد خيلي دوست دارم ازين كيكابخورم مخصوصا شكلاتيش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج