جاباما
۵۲۵۹۹۱
۳ نظر
۵۰۳۱
۳ نظر
۵۰۳۱
پ

مناظره دوم؛ ظهور میرسلیم و رئیسی

یک تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است جریان مستقر تا آخر دو نکته را مدنظر داشت: اول رقیب هراسی در حوزه آزادی و سیاست خارجی و دوم عدم ورود به نقد گذشته رئیسی.

خبرگزاری تسنیم: عبدالله گنجی تحلیل‌گر مسائل سیاسی و مدیر مسئول روزنامه جوان در کانال شخصی خود درباره دومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت: مناظره دوم نیز مانند مناظره اول واقعی بود.

افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است که بخشی از عملکرد ساختارها و مدیران خود را در میدان چالش قرار داد تا مردم با شناخت بیشتری سکان اجرایی کشور را به امانت بسپارند. ارزیابی همه تحلیل گران از مناظره اول ۲-۳ به نفع قالیباف بود که البته سنجشهای اجتماعی بعد از مناظره نیز این را نشان داد.

در این مناظره دو طرف جبهه‌ها به میدان آمدند که البته نفر سوم جریان مستقر ضعیف تر بود و جهانگیری تلاش کرد روحانی کم رنگ نشود. ارزیابی من از مناظره دوم ۲-۴ نه به نفع فرد که به نفع جبهه انقلاب است. ظهور میرسلیم و رئیسی فراتر از انتظار بود.

جریان مستقر تا آخر دو نکته را مدنظر داشت: اول رقیب هراسی در حوزه آزادی و سیاست خارجی و دوم عدم ورود به نقد گذشته رئیسی که براین باورم درباره رئیسی دستشان خالی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر روحانی و حامیان او

    • بدون نام

      میر سلیم راست میگفت این صد سازیای کشورای همسایه مارو بیچاره میکنه تو ریزگردا خفه میشیم اگه ساخته بشن مخصوصا اون پروژه صد سازی ترکیه

    • فرزاد صادقی

      درود بر قالیباف و حامیان او

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج