۵۲۶۰۱۰
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

آذر منصوری:

دست روحانی و جهانگیری در مناظره ها پر است

این فعال سیاسی گفت: روحانی و جهانگیری به بهترین شکل عملکرد دولت را نشان دادند و قیاس خوبی بین زمان حال و آنموقع که دولت را تحویل گرفتند داشتند. در مجموع این مناظره می‌تواند شور انتخاباتی را بوجود آورد.

خبرگزاری ایلنا: این فعال سیاسی گفت: روحانی و جهانگیری به بهترین شکل عملکرد دولت را نشان دادند و قیاس خوبی بین زمان حال و آنموقع که دولت را تحویل گرفتند داشتند. در مجموع این مناظره می‌تواند شور انتخاباتی را بوجود آورد.

آذر منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار، در مورد مناظره دوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مقایسه با مناظره قبلی شاهد دو رویکرد بودیم که این رویکردها ناشی از تفاوت دیدگاه‌ها است که به بارز‌ترین شکل نمود داشت.

این فعال سیاسی گفت: روحانی و جهانگیری به بهترین شکل عملکرد دولت را نشان دادند و قیاس خوبی بین زمان حال و آن موقع که دولت را تحویل گرفتند داشتند. در مجموع این مناظره می‌تواند شور انتخاباتی را بوجود آورد.

منصوری گفت: باید ببینیم مناظره در نظرسنجی‌ها چه بازخوردی دارد و چه تاثیری در فضای انتخاباتی دارد. اینکه روحانی و جهانگیری به مانند رقیب خود عمل نکردند نشان می‌دهد که هم روحانی و هم جهانگیری به اخلاق پایبند هستند و این یکی از دلایل حمایت ما از این افراد است. افکار عمومی توقع داشتند که به املاک نجومی و استخدام‌های نجومی اشاره شود اما به دلیل اخلاق محوری به آنها اشاره نکردند.

او تاکید کرد: اگر در مناظره‌های آینده اتهام زنی‌ها به همین شکل ادامه داشته باشد دست روحانی و جهانگیری پر است و می‌توانند کاری کنند که به اتهام زنی‌ها جواب دهند.

منصوری با اشاره به اینکه هنوز فضای کشور مانند سال ۹۲ انتخاباتی نشده است گفت: امسال تبلیغات یک هفته زودتر نسبت به دوره قبل شروع شده است که می‌تواند تاثیر گذار باشد و دلیل دوم فعالیت در فضای مجازی است. اگر به فضای مجازی نگاه کنید متوجه می شوید که فعالیت انتخاباتی در فضای مجازی گرم و ملموس است. و این فضا مجازی می‌تواند مکمل خوبی برای کارهای تبلیغاتی باشد. البته کم کم با نزدیک‌تر شدن به انتخابات فضای شهر و کشور هم انتخاباتی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیژن شکری

      دقیقا درسته صحبتهای اقای روحانی کاملا منطقی عقلانی و بر اساس واقعیات موجود بود هیچ وعده خیالی و توخالی و عوام فریبانه ایی هم نمیدن هر چیزی هم میگفتن مستند و درست بود که دوستان مقابل جوابی نداشتند بدن بهشون و کاملا تناقض گویی ها و کلی گویی های اونا رو مشخص کرد.
      آقای میرسلیم فرمودند با این الفاظ با منتقدین صحبت میکنید خب شما در این 4سال گویا تیتر روزنامه های زنجیره ایی رو ملاحظه نفرمودید که همه روزه با چه عناوینی و به رکیکترین شکل ممکن به دولت حمله میکردن والا بازم بنظرم کلی سعه صدر داشتن در این دوره که جواب اونارو با این الفاظ که میفرمایید بد بودن دادن.

    • بدون نام

      ... نو صد روز هیچی نکرد نو چهار سال بازم هیچی نکرد،پس تو هشت سال هم هیچ کار مفیدی جز برای ثروتمندان نمیکنه،تنها امید ما قالیبافه حاجی بازی در نمیاره،واقعیه

    • بدون نام

      درود بر جهانگیری و روحانی

    • بدون نام

      آقای که اسنتو گذاستی فعال سیاسی کدوم جواب?تنها چیزی که بلدن بگن اینه که ما ماشین اقتصاد رو از دره کشیدیم بیرون وحالا چهار سال دیگه به ما وقت بدین تا جیبهامونو کامل پر کنیم .......

    • بدون نام

      دستشون پر است چون از جانب مردم وبرای مردم دارن کار میکنند.

    • بدون نام

      خخخخخ دستشون پراز دروغه روحانی با اون یار کمکیش نتونستن جواب قانع کننده بدن واز هول جهانگیری گل به خودی زد خواهشا جک واسه ماتعریف نکنید خیلی خنده داره فقط خودتونو دارین مسخره میکنین

    • بدون نام

      پر از چیه دقیقا؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج