۵۲۶۲۸۶
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

آمار قربانیان تصادفات جاده‌ای باز هم کاهش یافت

رییس پلیس‌ راه راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: کشته های تصادفات جاده‌ای برای ششمین سال متوالی در کشور کاهش یافت، در سال گذشته شمار کشته‌ های حوادث رانندگی در راه‌های برون‌شهری ۵۵۱ نفر کاهش داشته است.

خبرگزاری ایرنا: رییس پلیس‌ راه راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: کشته های تصادفات جاده‌ای برای ششمین سال متوالی در کشور کاهش یافت، در سال گذشته شمار کشته‌ های حوادث رانندگی در راه‌های برون‌شهری ۵۵۱ نفر کاهش داشته است.
سردار محمدحسین حمیدی افزود: بر اساس آمار پزشکی قانونی در سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۲۹ نفر در جاده‌های کشور و راه ‌های روستایی در تصادفات رانندگی جان باختند که این میزان در مقایسه با سال ۹۴ حدود ۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.
وی با اشاره به این که شمار کشته‌های تصادفات رانندگی در جاده‌های کشور از سال ۹۰ روند نزولی به خود گرفته است، گفت: حوشبختانه با اقدامات صورت گرفته شمار کشته ‌های تصادفات جاده‌ای در کشور در سال گذشته با سال ۷۵ برابر شده است این در حالی است که در سال ۷۵ در کشور حدود ۴ میلیون خودرو وجود داشته که این رقم در سال گذشته به ۱۹ میلیون افزایش یافته است. یعنی علی‌رغم افزایش بیش از ۴.۵ برابری خودروها شمار کشته‌های تصادفات رانندگی تغییری نکرده است.

رییس پلیس‌راه راهور ناجا با تقدیر از همکاری و تلاش همه دستگاه‌های مشارکت کننده در کاهش تلفات جاده‌ای مانند وزارت راه و هلال احمر گفت: بهبود کنونی رفتار رانندگی حاصل تلاش همه بخش‌ها و مشارکت خود مردم است که امیدواریم این امر استمرار یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت باید از یه طرف فرهنگ سازی و از سوی دیگه با اهرمهای قانونی و نظارتی این بی فرهنگی رانندگی در ایران و از بین ببره. یه سر برین کشورهای اطراف ببینین چجوری دارن رو فرهنگشون کار میکنن

    • بدون نام

      آقا نمیدانم ازکجا این آمار کاهش تصادفات رامیاورن....خودتان قضاوت کنید هروز بیشتروبیشتر میشه .درست آمار به مردم بدین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج