۵۲۶۳۸۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

افزایش آسیب های اجتماعی در تهران

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: مصوبات خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی در شورای چهارم به تصویب رسیده که برای اجرایی شدن آن نیاز به همکاری نهادهای دولتی و غیر دولتی است.

خبرگزاری مهر: رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: مصوبات خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی در شورای چهارم به تصویب رسیده که برای اجرایی شدن آن نیاز به همکاری نهادهای دولتی و غیر دولتی است.

فاطمه دانشور، با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی در کلانشهرها، حاشیه شهرها و روستاها، اظهار کرد: متاسفانه میزان آسیب ها رو به افزایش است و باید برای این موضوع چاره ای اندیشده شود.

وی با اشاره به میزان آسیب های اجتماعی تصریح کرد: بحث فروش کودک، اعتیاد زنان و کارتن خوابی آنها از مواردی است که باید به آن توجه شود و این موارد مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به توجه مدیریت شهری به موضوع آسیب های اجتماعی در شهر تهران تاکید کرد: در شورای چهارم مصوبات خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی به تصویب رسید که البته در این بخش نیاز است سایر دستگاه ها از جمله بهزیستی و امداد همکاری داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت های مردمی و غیردولتی بیان کرد: باید از این ظرفیت ها و پتانسیل کلانشهرها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرد.

رئیس کمیته شورای شهر تهران گفت: امیدواریم کاندیداهای ریاست جمهوری توجه به آسیب های اجتماعی در کلانشهرها و به ویژه تهران را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج