جاباما
۵۲۶۴۵۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

اینستاگرام نامزدها پس از مناظره دوم

مسائل سیاسی و فرهنگی موضوع دومین مناظره تلویزیونی شش نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم بود که عصر روز گذشته، ۱۵ اردیبهشت، در صداوسیما برگزار شد. پس از پایان مناظره، واکنش‌ها و اظهاراتی ازسوی ادمین‌های صفحات اینستاگرامی این نامزدها بیان شد.

خبرگزاری ایلنا: مسائل سیاسی و فرهنگی موضوع دومین مناظره تلویزیونی شش نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم بود که عصر روز گذشته، ۱۵ اردیبهشت، در صداوسیما برگزار شد. پس از پایان مناظره، واکنش‌ها و اظهاراتی ازسوی ادمین‌های صفحات اینستاگرامی این نامزدها بیان شد.

دومین مناظره انتخاباتی شش نامزد دوره دوازدهم ریاست‌جمهوری برخلاف مناظره اول شاهد جدل­‌های لفظی هر شش نامزد بود؛ و بخش‌­هایی از این مناظره سه ساعته در صفحه اینستاگرام این شش نامزد نیز بازتاب داشت.

حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، محمدباقر قالیباف، مصطفی میرسلیم و ابراهیم رئیسی نامزدهایی بودند که پس از پایان مناظره، صفحات اینستاگرامی‌شان درمورد مسائل مطرح شده در مناظره فعال شد و عکس، فیلم و «استوری» منتشر کرد.

نکته جالب این مناظره حضور فعال دو کاندیدای در حاشیه مناظره اول بود؛ مصطفی میرسلیم و مصطفی هاشمی‌‌طبا این‌بار برخلاف مناظره اول، در متن جدل­‌ها حضور داشتند به طوری که میرسلیم خود را از تندترین منتقدان دولت نشان داد.

در زیر تصاویر محتوای منتشر شده ازسوی این نامزدها را در اینستاگرام تا نیمه شب روز جمعه ۱۵ اردیبهشت می‌بینید:

حسن روحانی و اسحاق جهانگیری تنها نامزدهایی بودند که در اینستاگرام‌­شان به انتشار یک پُست بسنده کردند. صفحه اینستاگرامی روحانی با انتشار عکسی خندان از او در مناظره دوم، گزیده‌­هایی از انتقادات رئیس‌جمهور را در این برنامه منتشر کرد. این انتقادات در جواب حملات پی در پی سه کاندیدای اصولگرا بود و گلایه‌هایی که روحانی به وضعیت فرهنگی و سیاسی کارشکنانه اصولگرایان علیه دولت یازدهم داشتند.

اینستاگرام نامزدها پس از مناظره دوم
اینستاگرام نامزدها پس از مناظره دوم

اسحاق جهانگیری نیز با انتشار فیلمی از بخشی از صحبت‌­های خود در مناظره دوم، از مردم خواست که گذشته را به یاد بیاورند و به عقب بازنگردند.

اینستاگرام نامزدها پس از مناظره دوم

سیدمصطفی آقامیرسلیم، محمدباقر قالیباف و ابراهیم رئیسی سه کاندیدهای اصولگرا که در مناظره دوم تلویزیونی فقط علیه دولت یازدهم سخن گفته و توضیحی درباره برنامه­‌های خود ندادند در اینستاگرام نیز همان رویه مناظره را در پیش گرفتند. صفحات اینستاگرامی این سه نامزد پس از مناظره به انتشار گزیده مطالبی پرداخت که همچون خود مناظره محتوایی صرفا منتقدانه به دولت داشت.

در این میان صفحه اینستاگرامی «مهندس سیدمصطفی آقامیرسلیم» بیشترین فعالیت را در بین نامزدها در اینستاگرام داشت؛ به طوری که ۲۱ پست در این صفحه متشر کرد. این در حالی است که تا پیش از این هیچ یک از صفحات اینستاگرامی منتسب به این نامزد انتخابات فعالیت چندانی نداشتند.

اینستاگرام نامزدها پس از مناظره دوم

صفحه اینستاگرامی محمدباقر قالیباف نیز یک عکس همراه با متن و یک فیلم مرتبط با مناظره دوم منتشر کرد که هر دوی آنها محتوایی انتقادی نسبت به دولت حسن روحانی داشت.


اینستاگرام نامزدها پس از مناظره دوم

صفحه اینستاگرامی سیدابراهیم رئیسی علاوه بر انتشار یک «استوری»، دو فیلم و یک عکس همراه با متن در خصوص مناظره منتشر کرد. این صفحه نیز مانند صفحات اینستاگرامی دو کاندیدای دیگر اصولگرا، به انتقاد از دولت پرداخت.

اینستاگرام نامزدها پس از مناظره دوم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      همه شان از یک قماش
      فقط ملت سر کارن...

    • سیداحمد

      درود بر روحانی مردی که با وجود مشکلات بی حد و اندازه ای که از دولت بی کفایت قبل به ارث رسیده بود کشور را به بهترین نحو ممکن اداره کرد ، واقعا نمک نشناسیست که کسی سالهای قبل دولت یازدهم را فراموش کند و دوباره بخواهد به خطی برگردد که بارها و بارها امتحان خود را با بی کفایتی پس داده است و هنوز هم میدهد .

    • بدون نام

      آقای روحانی .به کی میخندی به شعور مردم. تمام بازندها همین طوری هستند..بخاطر اینکه خشم خود را پنهان کنند.میخنند.

    • رضا

      منم اگه از خواب بلند میشدمو یه کلید نشون میدادم اونوخ رئیس جمهور میشدم الۀن میخندیدم به شعور مردم......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج