۵۲۶۵۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افشای اطلاعاتی جدید از پرچمدار ۲۰۱۷ نوکیا

گفته می شود امسال این شرکت از اسمارت فونی قدرتمند و در کلاس پرچمداران موجود در بازار پرده می دارد که امروز برخی از مشخصات احتمالی آن در فضای وب رویت شد.

وب سایت تک شات: شرکت HDM Global که از این پس، گوشی هایی با برند نوکیا را تولید و روانه بازار خواهد کرد در طی چند ماه اخیر از مدل هایی همچون نوکیا ۶، نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد و به نظر نمی رسد که سریال رونمایی های این شرکت در سال جاری به این زودی ها تمام شدنی باشد.

افشای اطلاعاتی جدید از پرچمدار 2017 نوکیا

گفته می شود امسال این شرکت از اسمارت فونی قدرتمند و در کلاس پرچمداران موجود در بازار پرده می دارد که امروز برخی از مشخصات احتمالی آن در فضای وب رویت شد.

در این گزارش که توسط MyDrivers منتشر شده، آمده است که پرچمدار ۲۰۱۷ نوکیا از بدنه ای فلزی بهره خواهد برد و قرار است در دو مدل روانه بازار شود. این گوشی همانند گلکسی اس ۸ به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد بود و گفته می شود در دو مدل با رم های ۴ و ۶ گیگابایتی به دست خریداران خواهد رسید.

سنسور دوربین اصلی این گوشی برابر با ۲۳ مگاپیکسلی عنوان شده که البته این دوربین، به صورت دوگانه خواهد بود و می تواند تصاویر و ویدیوهای کم نظیری را ثبت کند.

هنوز اطلاعاتی در خصوص نام این محصول منتشر نشده اما گفته می شود که شرکت نام برده از این محصول در ماه ژوئن رونمایی خواهد کرد. در خصوص قیمت این محصول نیز باید گفت که مدل ضعیف تر با قیمت تقریبی ۵۸۰ دلار و مدل پیشرفته تر با قیمت تقریبی ۶۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

جدای از این گوشی، شایعات فضای مجازی از رونمایی قریب الوقوع دو گوشی جدید به نام های نوکیا ۷ و نوکیا ۸ نیز خبر داده اند که قرار است مجهز به پردازنده جدید و البته هنوز عرضه نشده اسنپدارگون ۶۶۰ عرضه شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج