۵۲۶۶۶۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

جهانگیری: کابینه ای شگفتی ساز تشکیل خواهم داد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر توفیق خدمت گذاری پیدا کنم کابینه ای که تشکیل خواهم داد، یک کابینه شگفتی ساز خواهد بود.

خبرگزاری مهر: اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران امشب در گفتگوی خود با شبکه خبر سیما، با بیان اینکه نیروهای انتخابی در کابینه آینده قطعا پاکدست و متخصص خواهند بود، اظهار داشت: نیروهای جوان نیز فرصت مناسبی برای توسعه کشور هستند.

وی درباره میزان جایگاه جوانان در کابینه احتمالی خود گفت: من طرفدار طی کردن مدیریت پله ای هستم، نه مدیریت آسانسوری که فردی به دلیل وابستگی به اشخاص یکدفعه مراتب مدیریتی را طی کنند.

معاون اول حسن روحانی با بیان اینکه در کابینه باید حتما افراد جوان را داشته باشیم، تصریح کرد: در کابینه آینده سهم جوانان بیشتر خواهد شد و متوسط سن اعضای کابینه ۴۵ سال خواهد بود.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر توفیق خدمت گذاری پیدا کنم کابینه ای که تشکیل خواهم داد، یک کابینه شگفتی ساز خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نزدیکان شما هم در کابینه حضور خواهند داشت یا خیر، گفت: سیستم مدیریتی من تاکنون به گونه ای بود که حتی یک از بستگان من هم در حوزه ای که مسئولیت داشته ام حضور نداشت اند؛ ممکن است آنها هم افراد توانمندی باشند اما می توانند در دیگر حوزه ها مشغول بکار شوند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تصور من از اداره کشور با دیگران متفاوت است، افزود: برخی سبک های مدیریتی به گونه ای است که مسائل ساده را بحرانی می کنند، سپس در حل آن می مانند؛ نباید گذاشت مسائل به بحران تبدیل شود.

جهانگیری همچنین درباره میزان برخورداری از روحیه انقلابی در کابینه آینده اظهار داشت: مهمترین آرمان انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده و انقلابی هم کسی است که بدنبال این آرمانها باشد؛ انقلابی بودن به معنای بحران سازی و خشونت نیست.

منتقدان آژیر خطر را برای دولت روشن می کنند

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا توان کار با منتقدان را در کابینه آینده خواهید داشت یا خیر، تصریح کرد: کسانی که از سیاست ها و عملیات اجرایی دولت انتقاد می کنند، کمک می کنند که دولت بهتر حرکت کند وگرنه دولت به پرتگاه و جاهای خطرناک می رود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: منتقدان به موقع چراغ قرمز و آژیر خطر را برای دولت روشن می کنند.

معاون اول دولت یازدهم همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از دوربین شبکه خبر به مردم قول می دهید که نگاهتان برای حل مشکلات به درون کشور باشد، گفت: نگاه به بیرون به معنای اینکه منتظر باشیم تا امکاناتی بیاید و مشکلات حل شود، حتما اشتباه است.

جهانگیری در توضیح این نکته اظهار داشت: ما بهترین منابع نفت و گاز و معادن داریم، در شمال و جنوب، دریا را داریم و با ۱۵ کشور همسایه ای؛ ما باید از این فرصت ها بهره ببریم در عین حال نمی نمی توانیم یک اقتصاد محصور داشته باشیم.

وی افزود: ما طبق آمارهای جهانی رتبه ۱۸ اقتصاد دنیا را داریم و باید بتوانیم فناوری روز را وارد کشور کنیم و اقتصاد را برونگرا نگه داریم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه، کشورهای همسایه و مسلمان را اولویت نخست تعاملات اقتصادی و فرهنگی خود خواند و عنوان کرد: در نقاط دیگر جهان از جمله آفریقا، آمریکا و اروپا نیز جاذبه هایی است که باید بر اساس منابع و امنیت ملی از آنها استفاده کنیم.

جهانگری در پایان در پاسخ به این سوال که اقدام عملی دولت شما در مقابل تحریم های احتمالی آمریکا چه خواهد بود، تصریح کرد: تحریم های آمریکا تاکنون هیچ تاثیری بر اقتصاد ایران نداشته؛ تحریم های آمریکا وقتی موثر واقع می‌شود که دنیا مخصوصا کشورهای اروپایی را همراه کند؛ مهمترین هنر ما این است که بتوانیم با دیپلماسی، دنیا را با خود همراه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتمابامعاونت داداش جونت.....به به

    • بدون نام

      درود بر روحانی و جهانگیری

    • بدون نام

      حتم فیلم چهار شگفت انگیز رو زیاد نگاه میکنه دچار خیالات و موهومات شده

    • بدون نام

      الان خیلی دیر شده است

    • بدون نام

      لابد تو میخای بری از سرای سالمندان نفر بیاری

    • بدون نام

      واردات 200000000 تومان پوشاک کابینه اقای جهانگیری

    • حمید

      تو که پوششی و ضربه گیر بودی نکنه توهم زدی روحانی به منفعت می کشه کنار

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه کهی لپلپ خوردکه دانه دانه به همین خیال باش اقای جهانگیری چرا تو این چهار سال به این فکر نبودید مگر دور اول که وعده ووعید می دهید شما دیگه امتحان دادید بارئستون از نظر ما مردم ایران شما رفوزه شدید تمام

    • زویا

      خخخخ بذار بیای حالا..

    • بدون نام

      الانشم شگفت زده ایما کلی هم نشاط داریم,واگذار کن واگذار کن آقا بذار ما میتوانیم ها بیان

    • بدون نام

      شما که قراره به نفع روحانی کنار بکشی چگونه قراره کابینه تشکیل بدی

    • فرزام

      نظر شخصی من اینه یکم رو زبان و ادبیات فارسی کار کن ما کابینه نخواستیم .لاقل بتونی از رو یه نوشته بخونی
      بدبخت مردم
      سردبیر تایید کن.چاپلپس نباش

    • بدون نام

      شما همین الانم خیلی شگفتی آفریدی دیگه بسه خسته شدی برو یه 4 سالم به مردم استراحت بده

    • بدون نام

      خخخخخ دقیقا مثل وزرای الانتون چه دولتی هستید که دختر وزیر آموزش وپرورش بیکارهست ومجبوره برای نون شبش کالا وارد کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج