۵۲۶۷۵۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

چگونه از «صاعقه» در امان باشیم؟

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شرایط جوی کشور به گونه ای است که احتمال وقوع صاعقه در آسمان بسیاری از شهرها وجود داشته و توجه نکردن به نکات ایمنی منجر به جان باختن افراد می شود.

خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شرایط جوی کشور به گونه ای است که احتمال وقوع صاعقه در آسمان بسیاری از شهرها وجود داشته و توجه نکردن به نکات ایمنی منجر به جان باختن افراد می شود.
صاعقه محمد اصغری در گفت و گو با خبرنگار گفت: باتوجه به شرایط جوی کشور در روزهای گذشته و ادامه روند بارندگی‌های شدید و صاعقه‌های خطرناک، به شهروندان توصیه می‌شود حتما نکات ایمنی را رعایت و از رفتن به مکان‌های مرتفع، لبه صخره ها، بلندی قله‌ها و ارتفاعات خطرناک بپرهیزند.

وی افزود: صاعقه‌های اخیر، صدمات جانی و مالی بسیاری را به کشور وارد کرده است بر این اساس شهروندان توجه داشته باشند هنگام رعد و برق از درختان، تپه‌ها، طناب رختشویی، سیم برق هوایی، لوله‌های فلزی و آب دوری کنند و از دست زدن به وسیله‌های فلزی از قبیل نرده‌های آهنی، قلاب ماهیگیری، دوچرخه، واگن‌های راه آهن و لوازم فلزی خانه جدا خودداری کنید.

کارشناس هواشناسی خاطر نشان کرد: در صورتی که در زمان بروز رعد و برق در فضای باز حضور دارید، زانو و پاهای خود را نزدیک یکدیگر قرار داده و سر خود را خم کنید و چنانچه در حال شنا کردن یا روی قایق هستید، سریعا از آب بیرون آمده و به یک مکان امن پناه ببرید.

وی عنوان کرد: در زمان وقوع این حوادث از تجمع خودداری کرده ور در صورت حضور در اتومبیل، در محل مطمئن توقف و موتور را خاموش کنید و سپس آنتن ماشین را پایین بکشید.

اصغری در پایان گفت: رعایت نکات ایمنی، در کاهش میزان خسارت های جانی و مالی تأثیر به سزایی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج