۵۲۶۸۳۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تست گریم بازیگران پایتخت

«پایتخت۵» با حضور بازیگران اصلی دوشنبه در شیرگاه کلید می خورد.

خبرگزاری میزان: «پایتخت۵» با حضور بازیگران اصلی دوشنبه در شیرگاه کلید می خورد.

سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی محسن تنابنده با مشارکت سازمان هنری اوج دوشنبه در منطقه شیرگاه استان مازندران مقابل دوربین می‌رود.

الهام غفوری عنوان کرد: تصویربرداری فصل پنجم سریال «پایتخت» از روز دوشنبه در منطقه شیرگاه آغاز می شود.

تست گریم بازیگران پایتخت

وی همچنین افزود: تست گریم بازیگران انجام شده است و گروه تولید با مهیا سازی لوكیشن ها و شرایط تولید وارد فاز تصویر برداری خواهند شد.

سیروس مقدم كارگردان مجموعه سریال پایتخت در خصوص ساخت فصل پنجم سریال پایتخت می گوید:

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵»، تا یكی، دو روز دیگر در شهر شیرگاه كلید می خورد.

حدود دو سال از پخش «پایتخت ۴» می گذرد و در طی این دو سال، هر جا كه رفتیم، هر كه را كه دیدیم، با هر كه هم صحبت می شدیم، به طرق مختلف سراغ «پایتخت ۵» را می گرفتند. گویی با دیدن من،‌ یاد گمشده ای می افتادند یا دلتنگ خانواده نقی می شدند و یا عیدها، سر سفره هفت سین و...احساس میكردند چیزی كم دارند.

مقدم ادامه میدهد:

تیم ما در این فاصله سریال «علی البدل» را ساخت. سریالی متفاوت، سخت و جذاب، اما مخاطب، باز هم سراغ «پایتخت» را می گرفت و «علی البدل» را با «پایتخت» مقایسه می نمود و این مسئولیت ما را سنگین تر می كرد.

كارگردان روز حسرت می افزاید: ایده ساخت «پایتخت ۵»، زمانی برای ما جدی تر شد كه موسسه فرهنگی اوج، برای تهیه و تولید آن پیشقدم شد. من به دلیل همكاری مشتركی كه طی این سالها با موسسه اوج داشتم و كار مشترك دیگری كه به نام «هنگام بیداری» با هم پیش می بردیم، شناخت خوبی از آنها داشتم و از آنجایی كه این موسسه، سابقه و تولیدات قبلی اش نشان می دهد دغدغه های فرهنگی و ارزشی اش مبتنی بر تولید آثار فاخر، مردمی و ارزشمند می باشد، احساس كردم كه این همكاری قطعاً از روی شناخت و منطق انجام پیش خواهد رفت.

من در جایی دیگر هم گفته ام، اگر موسسه اوج پا پیش نمی گذاشت و ما را در چتر حمایتی مادی و معنوی خود قرار نمی داد، شاید باز هم مردم شانس دیدن پایتختی دیگر را پیدا نمی كردند و این خود، اهمیت حضور آنها و تلاش شان را برای تولید «پایتخت ۵»، روشن تر می نماید.

كارگردان سریال «علی البدل» ادامه می دهد: از آنجایی كه موسسه اوج دارای اساسنامه و هدفمندی روشن در تولید آثار فرهنگی است و همانا سرمایه گذاری و نظارت در تولید آثار ارزشمند و پر محتوا و مردمی ، هدف غایی آنها است، این بار قصه و سوژه سریال «پایتخت ۵»، در راستای همین اهداف فرهنگی و منطبق بر آرمانهای این موسسه و سازمان صدا وسیما خواهد بود.

كارگردان سریال "چك برگشتی " اظهار می دارد :

برای پر كردن این خلأ و نیاز مردم به دیدن «پایتخت»، با هم اندیشی و تبادل افكار فیمابین، تصمیم گرفته شد كه مسئولیت محتوایی ، اجرایی و تولید «پایتخت ۵» هم در لیست سفارش های این موسسه و در كنار چندین و چند فیلم ، سریال ،آثار مستند و... قرار بگیرد.

وی تصریح می كند: از آنجایی كه در قصه «پایتخت» و هنگام بیداری و... مسئله سبك زندگی ایرانی ـ اسلامی، عشق و تحكم خانواده، احترام به والدین، حس وطن دوستی و خداپرستی و دشمن ستیزی و ده ها موضوع انسانی،‌ اجتماعی،‌ مذهبی و سیاسی و اقتصادی در میان است و تلاش دارد تا به فضای وحدت در جامعه، ایجاد امید در مردم، ساده زیستی، خدا ترسی، اتحاد اقوام به شكلی سالم و سازنده كمك نماید، طبیعی است كه موسسه اوج با تفكر و بررسی های همه جانبه،‌ از چنین آثاری حمایت كرده و با نظارت و درایت شرایط مساعدی را برای پیشرفت این گونه آثار مهیا سازد.

مقدم میگوید: «پایتخت ۵» سریال سختی است، به مسائل و فضاهایی ورود می كند كه برای خود ما هم تازه گی دارد، به همین دلیل از همان ابتدا با مشاركت اوج و معرفی چند مشاور توسط آنها و دیدن فیلمهای مستند و غیر مستند در اوج جلسات مشترك، فیلمنامه به لحاظ محتوایی، كارشناسانه و با پژوهش پیش رفت و حضور موسسه اوج باعث تسریع در كار نگارش و فیلمبرداری خواهد شد.

وی در خصوص سبك روایت فیلمنامه میگوید: فعلاً نمی شود فیلمنامه را لو داد، اما به طور كلی می شود گفت كه قصه فضایی جدید و شیرین دارد، چندین سفر به خارج از كشور و، شمال و جنوب ایران باید انجام شود و كلا سریال در فصل جدید بسیار پر لوكیشن است.

وی در پایان گفت : موضوعاتی ویژه و خاص در قصه فصل پنجم طرح می گردد كه امیدوارم این تلاش مشترك با حمایت مدیران سازمان صدا و سیما پایه گذار اثری آبرومند و قوی تر از پایتخت های قبل برای مخاطبان شریف ایرانی باشد.

سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری با مشارکت سازمان هنری اوج دوشنبه این هفته در منطقه شیرگاه استان مازندران مقابل دوربین می‌رود. عوامل سریال عبارتند از: تهیه کننده:الهام غفوری، کارگردان :سیروس مقدم، طراح و سرپرست نویسندگان:محسن تنابنده، بازیگران:محسن تنابنده،احمدمهرانفر،علیرضا خمسه،ریما رامین فر،نسرین نصرتی،هومن حاجی عبدالهی،بهرام افشاری،ساراونیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و...، مدیر تصویربرداری:فرشاد گلسفیدی، گروه تصویر: وحید ملك محمدی، شمس الدین رئیس وند، امیرحسین آردهی، رضا احمدی، حسین ارقبایی، مدیرچهره پردازی:مجید اسکندری، مجریان گریم: مرتضی كهزادی، محبوبه تاتلاری، ایمان خیراندیش، سروش عباسی، مدیربرنامه ریزی:فهیمه کمالی، دستیاراول کارگردان:مصطفی تنابنده، منشی صحنه: آسیه معصوم زاده، دستیار كارگردان: میلاد منصوری، دستیار برنامه ریز: امین رنجبر، طراح صحنه ولباس:آرزوغفوری، گروه لباس: نسیم غضنفرزاده، ساهره جوانمرد، گروه صحنه: جواد فاضلی، احمد عبدالهی،‌ محمد مرادی، مشاورهنری:عباس بلوندی، مدیرصدابرداری:امیرپرتو زاده، گروه صدابرداری: پرویز جلیلی، علی میرزاد، تصویربردار پشت صحنه:خسرو احدزاده، مدیرتولید:محموداتحادی، مشاور رسانه ایی: مجتبی احمدی، دستیارتهیه:محمدرضا آهی، عكاس: نادر فوقانی، مدیرتدارکات:آرش صالحی، دستیاران تدارکات:ابولفضل لطفی، سینه موبیل: ایمان احمدی، ایرج ابراهیمی، بدلكار: امیرحسین خنجری، حمل و نقل: رضا جنانی، محمدرضا عبدالله زاده، مازیار نوری، مسعود رحیمی، رضا خالقی و...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صبا

      سریال علی البدل که خیلی افتضاح بود. امیدوارم اینو دیگه تنابنده گند نزنه

    • بیتا

      صبا جون توی پایتخت هیچ وقت گند خورده نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج