۵۲۶۸۳۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اکران «من دیوانه نیستم» پیش از جشنواره فجر

«من دیوانه نیستم» تازه‌ترین ساخته علیرضا امینی برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد فرستاده شده است.

خبرگزاری فارس: «من دیوانه نیستم» تازه‌ترین ساخته علیرضا امینی برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد فرستاده شده است. مرتضی شایسته تهیه‌کننده این فیلم به تازگی از تلاش برای اکران این فیلم در تابستان خبر داده؛ به گفته او فعلا برنامه‌ای برای اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر ندارند مگر این‌که کارگردان اثر درخواست رونمایی آن در جشنواره را داشته باشد.
اکران «من دیوانه نیستم» پیش از جشنواره فجر

علیرضا امینی دی‌ماه سال گذشته «من دیوانه نیستم» را با حضور مجید صالحی، مهران احمدی، پژمان جمشیدی، محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند و هادی کاظمی کلید زد که طی یک‌ماه فیلم‌برداری آن به اتمام رسید. با پایان مراحل فنی، این فیلم برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارسال شده است.

مرتضی شایسته تهیه‌کننده «من دیوانه نیستم» امروز درباره گرفتن پروانه نمایش این فیلم به ما گفت: «به تازگی برای فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» به کارگردانی علیرضا امینی در خواست پروانه نمایش کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم در تابستان آن را به اکران عمومی در بیاوریم.»

این تهیه‌‌کننده در ادامه توضیح داد: «امیدواریم بتوانیم بعد از صدور پروانه نمایش به زودی این فیلم را به اکران عمومی در بیاوریم. برنامه‌ای برای حضور این اثر در جشنواره فیلم فجر پیش رو نداریم مگر این‌که علیرضا امینی به عنوان کارگردان این اثر سینمایی در خواست داشته باشد که اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر سینمای ایران باشد.»

از نظر او زمان مناسب برای نمایش این فیلم تابستان و عید فطر است: «فیلم یک اثر اجتماعی که درون مایه کمدی دارد و قطعا مخاطب از دیدن آن لذت خواهد برد و از سالن راضی خارج می‌شود. این فیلم بسیار دیدنی است.»

شاسته همچنین درباره آخرین فعهالیت‌های پخش هدایت فیلم که مدیریت آن را برعهده دارد نیز این‌طور گفت: «فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی کاظم راست گفتار از چهارشنبه به اکران عمومی‌ می‌رسد که حال حاضر پخش آن را عهده دار هستیم و بعد از آن نوبت به اکران فیلم‌های سینمایی «فراری» به کارگردانی علیرضا داود نژاد و «کمدی انسانی» به کارگردانی محمد هادی کریمی خواهد رسید.»

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به سیروس کهوری نژاد، محمدرضا داوودنژاد، دانیال مقدم، امید روحانی، مهدی ماهانی، پانته آ مهدی نیا، پوریا میان دهی، سیاوش جعفری، حسام حمیدی، محمدرضا موهبتی، وحید ثابت قدم، شیما مرزی، شهریار حیدری، پژواک ایمانی، علیرضا شریعتی، شهرام فارابی، محمد طایفه و بازیگر خردسال ماهک خرسندی اشاره کرد.

در خلاصه داستان «من دیوانه نیستم» آمده است: «تعدادی بیمار روانی در آسایشگاهی وسط جزیره ای در شمال کشور زندگی را روایت میکنند و...»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج