۵۲۶۸۸۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

عیاری: نقد دارم، ولی به روحانی رای می‌دهم

کیانوش عیاری کارگردان سرشناس سینما با وجود این‌که دو فیلم آخر او «خانه پدری» و «کاناپه» همچنان امکان نمایش عمومی پیدا نکرده‌ و از این‌ بابت رنجیده‌خاطر است، تاکید کرد گزینه‌ای غیر از حسن روحانی برای رای دادن در انتخابات آینده نخواهد داشت.

عصر ایران: مدت کوتاهی به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مانده است و چهره‌های مختلفی حمایت خود را از نامزدهای انتخاباتی اعلام کرده‌اند. امروز کیانوش عیاری کارگردان سرشناس سینما با وجود این‌که دو فیلم آخر او «خانه پدری» و «کاناپه» همچنان امکان نمایش عمومی پیدا نکرده‌ و از این‌ بابت رنجیده‌خاطر است، تاکید کرد گزینه‌ای غیر از حسن روحانی برای رای دادن در انتخابات آینده نخواهد داشت. کیومرث پوراحمد نیز به تازگی با توجه به عمکرد دولت یازدهم از آن حمایت کرده است.
عیاری: نقد دارم، ولی به روحانی رای می‌دهم

کیانوش عیاری کارگردان فیلم‌هایی چون «شبه کژدم» و «شاخ گاو» گرچه به خاطر اکران نشدن فیلم‌های آخرش گلایه دارد اما به تازگی حمایت خود از دولت یازدهم را صراحتا اعلام کرده است.

عیاری امروز در گفت‌وگو با ما با انتقاد از اتفاقاتی که برای فیلم «خانه پدری» افتاده است، درباره گلایه‌اش از دولت یازدهم گفت: «این دولت نتوانست فیلم «خانه پدری» را از محاق توقیف خارج کند. متاسفم که به هر حال بسیار امیدوار شده بودم که در دولت تدبیر و امید فیلم «خانه پدری» امکان اکران خواهد داشت و حالا که این اتفاق نیفتاده است و از این بابت رنجیده خاطر هستم.» از سوی دیگر هنوز سرنوشت فیلم آخر این کارگردان «کاناپه» نیز مشخص نشده است.

با این وجود کارگردان سریال «روزگار قریب» به صراحت انتخابش برای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را حسن روحانی دانست و ادامه داد: «به رغم این گلایه‌ها در انتخابات شرکت می‌کنم و به دکتر روحانی رای می‌دهم. برخی چیزها اجتناب ناپذیر است و با توجه به نقدی هم که به دکتر روحانی دارم اگر به او رای ندهم پس چه کسی را برای ریاست جمهوری در دوره دوازدهم انتخاب کنم؟»

کیومرث پوراحمد کارگردان «پنجاه قدم آخر» نیز به تازگی در گفت‌وگو با برنا حمایت خود از دولت روحانی را اعلام کرده است. او درباره ادامه کار این دولت گفت: «اگر این روند ادامه پیدا کند، قطعا می‌تواند به نفع مردم باشد و در نهایت نتیجه بخش خواهد بود. درباره عملکرد کلی دولت این موضوع اهمیت دارد که روحانی با رئیس جمهور قبلی بسیار تفاوت دارد.»

او در مقایسه دولت یازدهم با دولت‌ قبل نیز این‌طور اظهار نظر کرد: «فساد و نابسامانی‌های دستگاه دولت قبلی در این دولت کنار رفت. روحانی یک دولت ورشکسته، خزانه خالی و کلی بدهی تحویل گرفت با این حال توانست معضلات را کمی حل کند.»

کارگردان «قصه‌های مجید» با اشاره به اینکه در دولت قبل عدد تورم بسیار بالا بود و قیمت‌ها مدام نوسان داشت، گفت: «اما روحانی این توانایی را داشت که عدد تورم را پایین بیاورد و شرایط اقتصادی را برای طبقه متوسط جامعه بهبود ببخشد. یکی دیگر از عملکردهای مفید دولت روحانی برجام بود که نمی‌توان آن را انکار کرد.»

از نظر این کارگردان حضور هنرمندان و مشارکت اجتماعی آن‌ها بر انتخاب مردم تاثیرگذار است: «بخشی از شهرنشینان به هنرمندان عنایت دارند و تحت تاثیر این گروه از جامعه قرار می گیرند.»

چهره‌های مختلف دیگری نیز حمایت خود را از حسن روحانی اعلام کرده‌اند که در میان آن‌ها می‌توان به سعید روستایی، لیلی رشیدی، مهراب قاسم‌خانی و... اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیخود میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج