۵۲۷۰۷۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

نولان: آرزویم این است «جیمز باند» بسازم

کریستوفر نولان از اشتیاقش برای ساخت فیلم «جیمز باند» پرده برداشت. هرچند، این نخستین‌بار نیست که فیلمساز انگلیسی مقیم امریکا صریحا از آرزوی قلبی‌اش برای ساخت ماجراجویی‌های مامور ۰۰۷ صحبت کرده است.

وب سایت آی ‌سینما: کریستوفر نولان از اشتیاقش برای ساخت فیلم «جیمز باند» پرده برداشت. هرچند، این نخستین‌بار نیست که فیلمساز انگلیسی مقیم امریکا صریحا از آرزوی قلبی‌اش برای ساخت ماجراجویی‌های مامور ۰۰۷ صحبت کرده است. او در گفت‌وگوی اخیر خود با «بی بی سی» یادآور شده است: «از دوران کودکی، عاشق فیلم‌های جیمز باند بودم. برای من، این فیلم‌ها همیشه در حکم وسعت سینما بوده‌اند. اولین فیلم‌های باند جهانی را خلق کردند که بی‌نهایت احتمال در آن وجود دارد. آرزویم است فیلم جیمز باند بسازم.»
نولان: آرزویم این است «جیمز باند» بسازم

در روزهای گذشته وبسایت «IMDb» (بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌) بیست و پنجمین «جیمز باند» را در دسته‌بندی تولیدات آینده کمپانی تولید فیلم نولان قرار داد که این اقدام سر و صدای زیادی در میان هواداران دو آتشه و چشم‌انتظار فیلم‌های مامور ۰۰۷ به راه انداخت.

برای خیلی‌ها این موضوع به این معنا بود که به احتمال فراوان، خود نولان روی صندلی کارگردانی فیلم بعدی باند خواهد نشست. اما گردانندگان این سایت به دنبال افزایش فشارها بر سر تایید یا تکذیب صحت و سقم این خبر، اقدام به حذف دسته‌بندی اخیر خود کردند.

به گزارش «ایندی وایر»، در حالی که پنجمین حضور دنیل کریگ در این مجموعه سینمایی قطعی‌تر از گذشته به نظر می‌رسد و فیلمنامه نیل پرویس و رابرت وید حاضر و آماده در مرحله پیش‌تولید قرار دارد، باربارا بروکلی و مایکل ویلسن تهیه‌کنندگان فیلم‌های باند هنوز با هیچ کارگردانی قرارداد امضا نکرده‌اند. زمزمه‌ها حاکی از آن است پل مگ‌گوییگن کارگردان اسکاتلندی بخشی از اپیزودهای سریال «شرلوک» از جمله گزینه‌های اصلی روی میز است.

از آن جایی که کارگردان سه‌گانه «شوالیه تاریکی» این روزها شدیدا درگیر مراحل پایانی تدوین «دانکرک» است، احتمال می‌رود او خودش را برای تهیه مقدمات ساخت بیست و ششمین فیلم باند آماده کند. هواداران این مجموعه سینمایی از همین حالا، حمایت قاطع خودشان را از ساخته شدن فیلم بعدی باند به کارگردانی نولان و بازی تام هاردی در نقش مامور ۰۰۷ اعلام کرده‌اند.

باید منتظر ماند و دید بعد از اکران گسترده درام جنگی «دانکرک»، کارگردان ۴۶ ساله چه برنامه‌ای برای آینده در سر خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج